طبیب نژاد گفت: وقتی از پوشش ندادن تصویری بازی دریانوردان انتقاد می کنیم اعلام می کنند که هیات فوتبال در این زمینه اطلاع رسانی لازم را نکرده است.این در شرایطی است بازی تیم فوتبال شهر 20 هزار نفری بندرگز بطور زنده از تلویزیون پخش می شود./مجید اصلانی: براساس آیین نامه فدراسیون فوتبال حضور رییس کمیته ها در محل برگزاری مسابقات لزومی ندارد
کد خبر: ۹۷۲۳۲
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۵ 19 September 2015
تابناک بوشهر: سرپرست تیم فوتبال ساحلی دریانوردان خواستار توجه بیشتر به تیمش شد. سرپرست تیم فوتبال ساحلی دریانوردان پارس جنوبی گفت: از هیات فوتبال استان و صدا و سیمای مرکز بوشهر انتظار داریم توجه بیشتری به تیم فوتبال دریانوردان پارس جنوبی داشته باشند.

حسین طبیب نژاد افزود: تیم دریانوردان یکی از قدرت های فوتبال ساحلی کشور در چند سال گذشته است از این رو شایسته نیست این تیم مورد بی توجهی قرار گیرد.

وی ادامه داد: در بازی روز پنج شنبه در مقابل تیم شهرداری تبریز هیچکدام از اعضای هیات فوتبال ساحلی استان بوشهر بویژه مسوول کمیته فوتبال ساحلی این هیات حضور نداشتند.

وی یادآور شد:این درحالی است که شهرهایی مثل انزلی که دو تیم لیگ برتری فوتبال دارند هیات فوتبال آنها بازی های ساحلی را از نزدیک دنبال می کنند.

طبیب نژاد گفت: وقتی از پوشش ندادن تصویری بازی دریانوردان انتقاد می کنیم اعلام می کنند که هیات فوتبال در این زمینه اطلاع رسانی لازم را نکرده است.

وی گفت: این در شرایطی است بازی تیم فوتبال شهر 20 هزار نفری بندرگز بطور زنده از تلویزیون پخش می شود.

طبیب نژاد در ادامه با تقدیر از حضور مهرزاد آسایش نایب رییس شورای شهر و موسی کشتکار معاون امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت:حضور این دو مسوول در دیدار با شهرداری تبریز مایه دلگرمی بود و امیدواریم در آینده شاهد حضور سایر مسوولان نیز باشیم.

رییس دپارتمان فوتبال ساحلی استان بوشهر در واکنش به انتقادهای مدیرعامل تیم فوتبال ساحلی دریانوردان پارس جنوبی گفت: در روز برگزاری مسابقه این تیم با شهرداری تبریز پیش از شروع بازی آنجا حضور داشته و تدارک لازم برای برگزاری این بازی شامل هماهنگی برای حضور نیروی انتظامی، اورژانس و سایر موارد انجام شد.

مجید اصلانی افزود: براساس آیین نامه فدراسیون فوتبال حضور رییس کمیته ها در محل برگزاری مسابقات لزومی ندارد و حضور رییس دپارتمان رشته ورزشی مورد نظر در محل برگزاری مسابقه و پیش بینی تدارک لازم کافی است.

وی همچنین با اشاره به تاخیر 20 دقیقه ای در شروع این دیدار یادآور شد: براساس آیین نامه فدراسیون فوتبال باید یک نماینده از هیات فوتبال در نشست هماهنگی برگزاری این دیدار حضور پیدا کند ولی از سوی مسوولان تیم دریانوردان پارس جنوبی نماینده هیات فوتبال استان بوشهر به نشست هماهنگی این بازی دعوت نشد.

وی در ارتباط با دلیل پخش نشدن بازی دریانوردان از صدا و سیمای مرکز بوشهر نیز گفت: دعوت از صدا و سیما برای پخش بازی وظیفه هیات فوتبال نیست ولی با این وجود همواره برنامه برگزاری بازی ها را به صدا و سیما نمابر کرده و برنامه بازی ها را روی پایگاه اطلاع رسانی هیات فوتبال درج می کنیم.

اصلانی با بیان اینکه هیات فوتبال استان بوشهر توجه کافی به فوتبال ساحلی دارد افزود: این هیات برنامه بازی های فوتبال ساحلی و همچنین نتایج آنها را همیشه روی خروجی پایگاه اطلاع رسانی خود قرار داده است.

در هفته نخست از دور رفت مرحله نهایی لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور پنج شنبه شب دریانوردان پارس جنوبی مهمان خود تیم شهرداری تبریز را با نتیجه 4 بر 3شکست داد.

دریانوردان پارس جنوبی پس از استراحت در هفته دوم در هفته سوم مرحله نهایی مسابقات لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور مهمان خزر رودسر است و شهرداری تبریز نیز در هفته دوم در خانه پذیرای خزر رودسر خواهد بود.

مرحله نهایی مسابقات لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور با حضور پنج تیم بصورت رفت و برگشت برگزار خواهد شد و باتوجه به حضور پنج تیم در این مرحله هر هفته یک تیم به قید قرعه با استراحت مواجه می شود.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار