کد خبر: ۹۶۱۷۶
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۵ 17 September 2015
تابناک بوشهر: سرمربی تیم دلوارکشتی جنوب که درلیگ برتر فوتبال بانوان کشور حضور دارد گفت: نداشتن پیراهن ورزشی باعث شد تا در نخستین بازی خانگی برابر ملوان بندر انزلی در میدان حاضر نشویم.

نرگس احمدی دیروز چهارشنبه افزود: برای دومین دیدار این فصل تنها چند ساعت مانده به آغاز بازی توانستیم پیراهن ورزشی مورد نیاز تیم را تامین کنیم.

احمدی با اشاره به اینکه بقا این تیم در لیگ برتر فوتبال کشور در گرو حمایت جدی مسئولان و رسیدن کمک مالی است افزود: با وجود اینکه تیم فوتبال بانوان دلوار کشتی جنوب بخش خصوصی است ولی از مسئولان استان بوشهر انتظار داریم برای حفظ سهمیه لیگ برتری استان این تیم را دریابند.

وی اضافه کرد: ازسوی استانداری، اداره کل ورزش و جوانان و هیات فوتبال استان بوشهر قول های مساعدی در زمینه کمک به این تیم داده شده که امیدواریم عملی شود.

تیم فوتبال بانوان دلوار کشتی جنوب در نخستین بازی خانگی خود در فصل جاری مسابقات لیگ برتر کشور به دلیل حاضر نشدن در زمین مسابقه بازنده اعلام شد.

این تیم دربازی دوم خود در این فصل مقابل نگین اشترانکوه ازنا نتیجه را یک بر صفر واگذار کرد.
تیم فوتبال بانوان دلوار کشتی جنوب در چند سال گذشته همواره از مدعیان کسب عنوان قهرمانی در لیگ برتر فوتبال بانوان کشور بوده است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار