معاون استاندار بوشهر:
تابناک- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با بیان اینکه نگران سلامت مردم هستیم، گفت: تست‌های مثبت کرونا در استان بوشهر از ۶۵۰ نفر گذشته است.
کد خبر: ۹۵۳۵۶۱
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۲ 06 April 2021

محمد تقی ایرانی در گفت‌وگو با خبرنگار تابناک از بوشهر، در خصوص وضعیت شیوع بیماری کرونا در استان بوشهر، اظهارداشت: پس از اتمام تعطیلات نوروزی، برخی عادی انگاری ها و عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در استان بوشهر سبب زبانه کشیدن آتش کرونا در استان شد.

وی با بیان اینکه نگران سلامت مردم استان هستیم، افزود: نظارت بر اجرای هرچه بهتر و بیشتر پروتکل‌های بهداشتی در استان شدت گرفته و برای برخورد با ناقضان آن با هیچکس تعارف نداریم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با اشاره به اینکه طبق مصوبه ستاد مبارزه با ویروس کرونا در شهرهای با وضعیت قرمز شیوع بیماری گروه‌های دو، سه و چهار باید تعطیل باشند، بیان کرد: در صورت تخلف گروه‌های مختلف، افراد جریمه و به مردم معرفی می‌شوند.

ایرانی تصریح کرد: اگر این شرایط رعایت نشود با سونامی کرونا در استان و کشور روبرو خواهیم شد.

وی با بیان اینکه بر وجود مشکلات اقتصادی و فشارهای بازار واقف هستیم، خاطرنشان کرد: برای کنترل و قطع زنجیره هر چه بهتر و بیشتر این بیماری مجبور به ایجاد محدودیت هستیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با اشاره به اینکه از اجرای هرگونه تجمع در نقاط قرمز و نارنجی باید پرهیز شود، گفت: برگزاری مراسمات عزا و عروسی نیز باید کنترل شود.

ایرانی بابیان اینکه تست‌های مثبت کرونا در استان بوشهر از مرز ۶۵۰ نفر عبور کرده است، عنوان کرد: در حال حاضر مشکلی از نظر کمبود تخت‌های بیمارستانی وجود ندارد اما با ادامه این روند در روزهای آینده قطعا با کمبود تخت مواجه خواهیم شد و بیمارستان‌های بیشتری در استان درگیر می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه کنترل این بیماری ارتباط مستقیم با رفتار مردم دارد، افزود: موج چهارم کرونا با کمک مردم و رعایت پروتکل‌ها به صورت همگانی قابل کنترل است.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار