رئیس شورای انسجام بخشی مدیران صنعت آب و برق استان همدان تاکید کرد:
رئیس شورای انسجام بخشی مدیران صنعت آب و برق و مدیرعامل آبفای استان همدان بر لزوم آماده باش مدیران پدافند صنعت آب و برق استان در ایام نوروز تاکید کرد.
کد خبر: ۹۴۹۶۳۲
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۱ 17 March 2021
رئیس شورای انسجام بخشی مدیران صنعت آب و برق و مدیرعامل آبفای استان همدان بر لزوم آماده باش مدیران پدافند صنعت آب و برق استان در ایام نوروز تاکید کرد. 


به گزارش تابناک همدان، به نقل از روابط عمومی آبفای استان همدان، سیدهادی حسینی بیدار در نشستی که با حضور اعضاء شورای انسجام بخشی صنعت آب و برق استان برگزار شد، با اشاره به اینکه در سال جاری شاهدعملکرد شایسته مدیران و کارکنان صنعت آب و برق استان بودیم، گفت:اقدامات اثرگذار همکاران ما در مجموعه صنعت آب و برق استان، جزو عملکرد‌های شاخص درمیان دستگاه‌های اجرایی بود. 

وی با بیان اینکه هماهنگی موجود میان صنعت آب و برق شایسته تقدیر است، عنوان کرد: از مدیران عامل شرکت‌ها که با تلاش شبانه روزی خود موجبات هماهنگی و انسجام را فراهم آوردند تشکر میکنیم.

حسینی بیدار در ادامه سخنانش با تاکید بر اینکه مدیران پدافند صنعت آب و برق باید در ایام نوروز در آماده باش کامل باشند گفت:اگرچه در تمامی ایام سال همکاران ما در حال خدمت رسانی به مردم هستند، اما آماده باش صد درصد تیم پدافند درایام نوروز نیز از الزامات است.

وی افزود:مدیران حراست صنعت آب و برق نیز باید در طول تعطیلات، اقدامات لازم را به منظور جلوگیری از سرقت‌ها و حفاظت فیزیکی از تاسیسات انجام دهند.

وی همچنین با بیان اینکه صنعت آب و برق باید همواره منسجم و متحد باشند تاکید کرد: تیم‌های عملیاتی درچهارشنبه سوری از ایجاد حریق برای تاسیسات جلوگیری نمایند.

حسینبی بیدار در نهایت با اشاره به اینکه امروزآرامش حاکم بر کشور را مدیون شهدا هستیم، اظهارداشت: نباید شهدا را که زندگیشان را فدای ملت کردند از خاطر ببریم.

لازم به ذکر است در پایان این نشست لوح تقدیرسرپرست امور فرهنگی وزارت نیرو و استاندار همدان تقدیم اعضاء شورای هماهنگی صنعت آب و برق استان شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار