خجسته پور:
تابناک سمنان: حبیب الله خجسته پور رئیس ستاد انتخابات استان سمنان گفت: ثبت‌نام از داوطلبان عضویت در انتخابات ششمین دوره شورا‌های اسلامی شهر همزمان با سراسر کشور در استان سمنان آغاز شد.
کد خبر: ۹۴۷۷۳۳
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۶ 10 March 2021

نسخه چاپی

 

رئیس ستاد انتخابات استان سمنان گفت: روند ثبت نام تا پایان وقت اداری روز سه شنبه ۲۶ اسفند ماه در مجموع به مدت هفت روز ادامه دارد.

وی اظهار داشت : روش دوم استفاده از اپلیکیشن موبایلی است که این سامانه از طریق سایت وزارت کشور در دسترس است و همچنین در روش سوم داوطلبان از طریق رایانه‌های شخصی و در روش چهارم نیز با مراجعه به دفاتر خدمات الکترونیک می‌توانند ثبت نام کنند.
حبیب الله خجسته پور بیان کرد : چهار روش برای ثبت نام داوطلبان وجود دارد که روش نخست ،حضور افراد در فرمانداری هاست به علت شرایط کرونایی و زمان بر بودن آن، توصیه نمی‌شود.

خجسته پورگفت: در همه این روش‌ها داوطلبان برای تحویل مدارک در مدتی بسیار محدود به فرمانداری‌ها مراجعه کنند.

وی بیان کرد : مدرک تحصیلی مورد نیاز برای ثبت نام در شهر‌های کمتر از ۲۰ هزار نفر، فوق دیپلم و بیش از ۲۰ هزار نفر لیسانس است.

رئیس ستاد انتخابات استان تصریح کرد: برخی از مقامات نیاز است که از کار فعلی خود استعفا داده و در زمان ثبت نام اصل مدرک موافقت با استعفا را هم ارائه کنند.

همچنین سید عباس دانایی دبیر ستاد انتخابات استان سمنان گفت: شهر‌های با جمعیت ۵۰ هزار تا ۲۰۰ هزار نفر دارای شورای ۷ نفره با ۵ عضو علی البدل خواهند بود که بر اساس سرشماری سال ۹۵، سمنان، شاهرود و دامغان در این فهرست قرار دارند.

وی افزود: سایر شهر‌های استان سمنان دارای شورای ۵ نفره با ۳ عضو علی البدل خواهند بود.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار