نماینده بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس:
نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: عملیات زیرساخت‌های منطقه ویژه اقتصادی شمال استان بوشهر که امسال با اعتبارات دولتی آغاز و زمینه اشتغال پایدار وتوسعه منطقه دیلم فراهم می‌کند
کد خبر: ۹۴۶۳۲
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۹ 14 September 2015
تابناک بوشهر: عبدالکریم جمیری صبح امروز در نشست شورای اداری بخش امام حسن(ع) دیلم با اشاره به اینکه خدمات دولت در حوزه‌های مختلف به شهرستان دیلم حائز اهمیت است اظهار داشت: در حوزه سلامت توجه ویژه‌ای به مراکز درمانی شهرستان دیلم شده به‌گونه‌ای که سال قبل از محل اعتبارات در اختیار نمایندگان 10 میلیارد ریال برای تجهیز بیمارستان دیلم تخصیص یافت.

وی با اشاره به اجرای بزرگراه در محور دیلم به گناوه افزود: جاده دیلم – گناوه یکی از پرخطرترین و حادثه آفرین‌ترین جاده‌های استان بوشهر است که در سفر رئیس جمهور و کاروان دولت تدبیر وامید به استان، با پیگیری‌های ومکاتبات متعدد استاندار ساخت بزگراه دراین محور در مصوبات سفر دولت قرارگرفت  و این سبب امید دردل مردم شد.

جمیری با اشاره به اجرایی شدن زیرساخت‌های لازم در منطقه ویژه اقتصادی شمال استان بوشهر خاطرنشان کرد: منطقه ویژه اقتصادی شمال استان بوشهر که امسال با اعتبارات دولتی عملیات زیرساخت‎های آن شروع می‎شود زمینه اشتغال پایدار وتوسعه منطقه دیلم را به صورت ویژه فراهم می‌کند.

وی تاکید کرد: از مجموعه نفتی فلات قاره در شهرستان دیلم انتظار می‌رود، درخدمات عمومی، آموزشی، فرهنگی و کمک به مردم شهرستان دیلم تلاش شود.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی افزود: ازپیگیری‌های فرماندار سخت کوش ومسئولان ادارات و تمام خدمتگذاران نظام دراین شهرستان که با تمام وجود درراه خدمت به مردم و نیازمندی‎های مردم را برطرف می‌کنند قدردانی می‌کنم.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار