سرپرست فرمانداری دیلم خبرداد:
سرپرست فرمانداری دیلم گفت: ازاعتبارات تملک دارایی شهرستان دیلم توجه ویژه‌ای به حوزه سلامت این شهرستان شده است بگونه‌ای که 28 درصد از این اعتبارات به این بخش تخصیص یافت.
کد خبر: ۹۴۳۹۱
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۵ 14 September 2015
به گزارش تابناک بوشهر به نقل از روابط عمومی فرمانداری دیلم، حسن اسماعیلی در نشست شورای سلامت شهرستان دیلم با بیان اینکه مهم‌ترین زیرساخت توسعه و پیشرفت سلامت و تندرستی است اظهار داشت: جامعه‌ای روند توسعه و پیشرفت طی می‌کند که دارای افرادی سالم و توانمند باشد.
 
وی با بیان اینکه سلامت وامنیت را مهم‌ترین نعمت‌ها دانست و افزود: درتقسیم اعتبارات ازاولویت‌دارترین پروژه‌ها و تخصیص اعتبارات ،فصل بهداشت و درمان مردم است.
 
اسماعیلی با بیان اینکه دولت تدبیر وامید توجه ویژه‌ای به بخش سلامت کرده است بیان کرد: اجرای طرح تحول نظام سلامت در تمامی شهرها و روستا باایجاد امکانات لازم درمانی زمینه رسیدگی به بیماران در کوتاه‌ترین زمان را فراهم کرده است
 
وی از تجهیز بیمارستان دیلم به دستگاههای جدید و مدرن درمانی و تشخیصی خبرداد و گفت: این مرکز درمانی تا پایان شهریور به دستگاه‌های مدرن و پیشرفته تشخیصی سونوگرافی ورادیولوژی مجهز می‌‎شود که یکی ازدغدغه‌های مردم این منطقه برطرف می‌شود.
 
سرپرست فرمانداری دیلم با بیان اینکه بحث سلامت یکی از محوری‎ترین سیاست‌های دولت است خاطرنشان کرد: ازاعتبارات تملک دارایی شهرستان دیلم توجه ویژه‌ای به حوزه سلامت این شهرستان شده است بگونه‌ای که 28 درصد از این اعتبارات به این بخش تخصیص یافت.
 
اسماعیلی از تخصیص 6.7 میلیارد ریال به بخش بهداشت دهان ودندان دیلم خبرداد و افزود: امسال 3 میلیارد ریال برای ایجاد مرکز پیشگیری از بیماری دهان و دندان و  3.7 میلیارد ریال هم به تجهیز مرکز یاد شده به امکانات مورد نیاز بهداشت دندان تخصیص یافته است.
 
وی با اشاره به تخصیص اعتبارات برای تجهیز کردن بیمارستان دیلم به امکانات موردنیاز تصریح کرد: 10 میلیارد ریال برای تجهیز بیمارستان دیلم تخصیص یافته است که این بیمارستان به وسائل درمانی موردنیاز تجهیز می‌شود.
 
سرپرست فرمانداری دیلم با اشاره به افزایش ایمنی تردد در محور دیلم به گناوه بیان کرد: قطعه سوم بزرگراه دیلم به گناوه بزودی عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود که تکمیل این طرح نقش مهمی در افزایش ایمنی تردد و سلامتی مردم دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار