فرماندار دشتستان
فرماندار شهرستان دشتستان گفت: تحقق مطالبات جوانان و توسعه زیرساخت‌های فرهنگی و ورزشی در اولویت برنامه‌های دشتستان قرار دارد.
کد خبر: ۹۴۳۸۰
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۴ 14 September 2015
به گزارش تابناک بوشهر به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر؛فرماندار شهرستان دشتستان گفت: تحقق مطالبات جوانان و توسعه زیرساخت‌های فرهنگی و ورزشی در اولویت برنامه‌های دشتستان قرار دارد.
 
  ارسلان زارع  در نشست گفتمان تدبیر و امید با جوانان دشتستان اظهار داشت:  جوانان یکی از ارکان توسعه هستند و افتخارآفرینی آنها در همه زمینه ها نه تنها شامل شهرستان دشتستان شده بلکه مایه افتخار و بالندگی استان بوشهر شده اند.
 
وی تاکید کرد: نشست و گفتمان با جوانان و انجمن های مردم نهاد استمرار خواهد داشت و این ارتباط تنگاتنگ با فعالان مدنی و تاثیرگذار در شهرستان ادامه دارد.
 
زارع اضافه کرد: توسعه زیرساخت های فرهنگی و ورزشی شهرستان اولویتی است که با جدیت به آن توجه داریم و در دو سال اخیر اقدامات ارزشمندی در این زمینه انجام شده است.
 
فرماندار دشتستان افزود: با عنایت استاندار محترم بوشهر  در دو سال اخیر اقدامات شایانی در راستای  توسعه همه‌جانبه شهرستان دشتستان صورت گرفته است.
 
نماینده عالی دولت در دشتستان بیان داشت: مجموعه طرح های امید، زمین‌های ورزشی چمن مصنوعی در شهرستان دشتستان که از سال گذشته آغاز شده  در دهه فجر امسال تکمیل و بهره‌برداری می‌رسد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار