معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر؛
تابناک- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: استفاده از  کودکان کار و خیابانی توسط گروه‌های خاصی به صورت سازمان‌یافته جرم است و نیروی انتظامی و دستگاه قضایی باید با این افراد برخورد قاطع کنند.
کد خبر: ۹۴۱۵۶۲
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۱ 17 February 2021
 به گزارش خبرگزاری تابناک از بوشهر، محمدتقی ایرانی در نشست کارگروه تخصصی سلامت کودکان محروم از تحصیل  با بیان اینکه آسیب های اجتماعی یکی از موانع توسعه و پیشرفت اجتماعی است، اظهار داشت: آسیب های اجتماعی روند پیشرفت را کند می کند.
 
وی با بیان اینکه باید کارهای مقابله با آسیب های اجتماعی باید به صورت کارشناسی شده و با انسجام بین بخشی صورت گیرد، افزود: از جمله آسیب های اجتماعی که امروز در جامعه ما دیده می ‌شود می توان به طلاق، حاشیه نشینی، کودکان خیابانی و زنان بدسرپرست و بی سرپرست اشاره کرد.
 
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با  بیان اینکه ویروس کرونا مشکلات بسیاری در زمینه های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی به وجود آورده است، بیان کرد: این بیماری اثرات مخربی را به  فرهنگ، اقتصاد، معیشت و روابط اجتماعی جامعه گذاشت که روش‌ها و اشکال مختلف دیگری از اشتغال، زندگی و فرهنگ ارائه شد.
 
ایرانی با عنوان اینکه استفاده از  کودکان کار و خیابانی توسط گروه‌های خاصی به صورت سازمان‌یافته جرم است و نیروی انتظامی و دستگاه قضایی باید با این افراد برخورد قاطع کنند، تصریح کرد: باید این دلالان متکدی شناسایی شوند و متکدیان نیز باید توسط بهزیستی ساماندهی شود تا برای بازگذشت به زندگی عادی آماده شوند.
 
وی با اشاره به اینکه باید زمینه ادامه تحصیل کودکان کار و بازمانده به تحصیل فراهم شود، خاطر نشان کرد: در این راستا تمامی دستگاه های ذیربط باید در کنار یکدیگر زمینه ساز بهبود وضعیت کنونی شوند.
 
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: حاشیه نشینی یکی از مواردی است که در برخی از شهرستان های استان دیده می شود و باید با جدید برای بهبود وضعیت تلاش کرد.
 
انتهای پیام/
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار