تابناک- مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر با بیان اینکه وزیر میراث فرهنگی در ایام دهه فجر به استان بوشهر سفر می‌کند، گفت: با افتتاح پروژه‌های دهه فجر زمینه اشتغال۲۷۵ ایجاد می‌شود.
کد خبر: ۹۳۶۴۸۴
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۷:۳۸ 31 January 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک از بوشهر، محمد حسین ارسطو زادگان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه استان بوشهر دارای ظرفیت بالایی در حوزه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی است، اظهارداشت: تاریخ کهن این دیار بیانگر این مهم است.

وی با اشاره به اینکه در سال‌های اخیر با اجرای طرح های مختلف توسعه ای در بخش گردشگری شاهد ارتقاء خوبی در این حوزه بودیم، افزود: بدلیل شیوع بیماری کرونا استفاده از این ظرفیت‌ها بسیار کاهش پیدا کرده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان بوشهر در خصوص پروژه‌های میراث فرهنگی در استان در دهه فجر، بیان‌کرد: ۸ پروژه با سرمایه گذاری ۲۹۵ میلیارد تومان و ایجاد اشتغال ۲۷۵ نفر در دهه فجر به بهره برداری می‌رسد.

ارسطوزادگان با اشاره به اینکه این پروژه شامل ۵ طرح گردشگری و ۳ پروژه میراث فرهنگی می‌شود، تصریح کرد: از جمله این پروژه‌ها می‌توان به بهره برداری از هتل، رستوران، بازارچه صنایع دستی و مراکز بومگردی اشاره کرد.

انتهای پیام/ن۶۸

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار