دبیر کمیته بحران برق استان بوشهر:
دبیر کمیته بحران شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر گفت: وقوع طوفان همراه با رعد و برق و باران در استان بوشهر ۲۳ میلیارد ریال به تاسیسات برق‌رسانی این استان خسارت وارد کرد.
کد خبر: ۹۲۹۸۹
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۷ 12 September 2015
غلامحسین صداقت‌خواه با بیان اینکه پنج‌شنبه شب شاهد وقوع طوفان با سرعت بیش از 80 کیلومتر در ساعت در استان بوشهر بودیم اظهار داشت: این طوفان که همراه با رعد و برق بود سبب شد، اشیاء متفرقه به تاسیسات برق پرتاب شود و خساراتی به شبکه برق استان بوشهر وارد شد.

وی با بیان اینکه تیم رسیدگی به اتفاقات برق استان بوشهر همواره آمادگی رسیدگی به بحران‌های مختلف دارد تصریح کرد: شرکت توزیع نیروی برق برای مقابله با بحران‌های مختلف سالانه مانورها وتمرین‌های مختلفی برگزار می‌کند تا نیروهای امدادی این شرکت در آمادگی لازم بسر ببرند.

دبیر کمیته بحران شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر با بیان اینکه وقوع طوفان شدید در استان بوشهر خساراتی به شبکه و تاسیسات برق‌رسانی این استان وارد کرد گفت: پس از وقوع طوفان که درتمامی نقاط استان بوشهر رخ داد کارکنان بخش اتفاقات در کوتاه‌ترین زمان به مشکلات رسیدگی کردند و در کمتر از 15 دقیقه برق نقاط مختلف که قطع شده بود وصل شد.

صداقت‌خواه افزود: بر اثر این طوفان شدید بیش از 23 میلیارد ریال خسارت به تاسیسات و شبکه برقرسانی استان بوشهر وارد شد.

وی با بیان اینکه اکنون شبکه‌های خسارت دیده نیازبه بازسازی دارند بیان کرد: پیش بینی می‌شود بیش از 100 پایه برق دراستان بوشهر بر وقوع طوفان شکسته باشد که نیاز به بازسازی دارد.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار