فرماندار دیلم:
فرماندار شهرستان دیلم گفت: بیمارستان دیلم تا پایان شهریور به دستگاه‌های مدرن و پیشرفته تشخیصی سونوگرافی ورادیولوژی مجهز می‌‎شود.
کد خبر: ۹۲۰۴۰
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۰:۴۳ 10 September 2015
حسن اسماعیلی بعدازظهر دیروز در نشت با مسئولان حوزه درمانی شهرستان دیلم با قدردانی از تلاش بهورزان در ارتقا سلامت بیماران اظهار داشت: بهرورزان بهترین رسیدگی کنندگان به جامعه هدف هستند وخدمات آنها قابل تحسین است.

وی، با بیان اینکه سلامت وامنیت مهم‌ترین نعمت‌ها دانست و افزود: درتقسیم اعتبارات ازاولویت‌دارترین پروژه‌ها و تخصیص اعتبارات به فصل بهداشت و درمان مردم است.

اسماعیلی با بیان اینکه به حوزه سلامت و بخش درمان توجه ویژه‌ای شده است بیان کرد: به حوزه سلامت مردم شهرستان دیلم نگاه ویژه‌ای شده بگونه‌ای که امکانات درمانی و رسیدگی به آسیب دیدگان در دو سال گذشته ارتقا یافته است.

فرمانداربا بیان اینکه  باید خدمات نظام ودولت را برای مردم بازگو کنیم گفت: بازگو کردن عملکرد دولت سبب می‌شود تا فضای جامعه با نشاط  و دارای آرامش، آسایش و امیدوار شود.

وی با بیان اینکه بیمارستان دیلم به دستگاه‌های پیشرفته تشخیصی مجهز می‌شود بیان کرد:  بیمارستان دیلم تا پایان شهریور به دستگاه‌های مدرن و پیشرفته تشخیصی سونوگرافی ورادیولوژی مجهز می‌‎شود.

دراین مراسم ازبهرورزان نمونه شهرستان دیلم  تجلیل شد.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار