مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران گفت: طرح نهضت ملی پیشرفت بانوان در مازندران با همکاری دستگاه های اجرایی و فرهنگی برگزار می شود.
کد خبر: ۹۱۶۶۰۶
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۱ 14 November 2020

ناصر شکریان امیری در گفت و گویی ضمن اشاره به فراخوان طرح ملی نهضت پیشرفت بانوان از سوی سازمان تبلیغات اسلامی و با توجه به اثرگذاری نقش بانوان در حوزه تعلیم و تربیت، اظهارکرد: امروز نقش زنان در حوزه تعلیم و تربیت به ویژه در تحکیم بنیان های خانواده بر هیچ کسی پوشیده نیست و قطعا این تاثیرگذاری در خانواده در جامعه هم اثرات بسیار قابل توجهی خواهد داشت.

وی با اشاره به برنامه ریزی سازمان تبلیغات اسلامی در حوزه بانوان و توانمندسازی این قشر اثرگذار، افزود: سازمان تبلیغات اسلامی در نظر دارد با توجه به ظرفیت های بسیار فراوان حوزه بانوان،طرح نهضت ملی پیشرفت بانوان در مازندران را با همکاری دستگاه های اجرایی و فرهنگی برگزار کند.

عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران در ادامه سخنان خود به بخشی از جزئیات این طرح اشاره و تصریح کرد: این طرح در راستای تقویت و ایجاد ظرفیت های عظیم فرهنگی در حوزه بانوان برنامه ریزی شده است و سازمان تبلیغات اسلامی در نظر دارد بخش های متعدد فعالیت های خود را از طریق ظرفیت های مردمی و عمومی و با حمایت از قشر بانوان برنامه ریزی کند.

شکریان امیری در بخش دیگری از سخنان خود به محورهایی از این مشارکت بانوان در این طرح ملی اشاره و تاکید کرد: بیشترین محورهای مشارکت در حوزه بانوان در این طرح آموزشی و پژوهشی، آموزشی و تربیتی،اجتماعی مردمی، فعالیت های تبلیغی ترویجی و تولید محصولات و خدمات فرهنگی است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران در ادامه سخنان خود به نقش موثر بانوان در حوزه فرهنگ اشاره و خاطرنشان کرد: امروز تهاجم فرهنگی و آسیب های اجتماعی در جامعه اسلامی به عنوان یک دغدغه جدی در حوزه فرهنگ مطرح است و نقش بانوان در این حوزه و رفع و کاهش آن هم بسیار نقش اثرگذاری است که باید برای توانمند سازی و پیشرفت بانوان در این شرایط حساس برنامه ریزی داشت.

استاد برجسته حوزه های علمیه و دانشگاه های مازندران در بخش پایانی سخنان خود به فراخوان همکاری با سازمان تبلیغات اسلامی در طرح ملی نهضت پیشرفت بانوان اشاره و بیان کرد: علاقه مندان در این حوزه جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت پیشرفت یاران به آدرس pishraftyaran.ir مراجعه کنند و یا با شماره تماس 32220421 و 32220424 امور بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران (بابل) تماس حاصل کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار