جلسه هماهنگی و قرعه کشی مسابقات دسته برتر فوتبال ساحلی بانوان کشور برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۷۸۱
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۶ 07 September 2015
به گزارش تابناک بوشهر به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر:؛جلسه هماهنگی و قرعه کشی مسابقات دسته برتر فوتبال ساحلی بانوان فصل 95-94 با حضور نمایندگان روز گذشته در روابط عمومی فدارسیون فوتبال برگزارگردید .

تیم ها با توجه به سیدبندی و میزبانی مسابقات و قرعه در جدول به شرح زیر قرار گرفتند .
گروه الف : شهرداری بندرعباس ، شهید نوروزی چلیچه ، حرم بندر گناوه ، نماینده شیراز 
 
گروه ب: خزرپوشان مازندران ، آرسن میناسیان گیلان ، فارسان چهارمحال ، هیات کرمان ، سبحان تیران اصفهان
 
ترتیب  شماره تیم ها یک روز قبل از شروع مسابقات در تاریخ 6 مهرماه ساعت 19:00 توسط نماینده فدراسیون در استان میزبان قرعه کشی می شود و تیم میزبان حق انتخاب ساعت بازی را دارد . 
تیم ها تا  22 شهریور ماه فرصت دارند نسبت به تکمیل مدارک خود اقدام  کنند در غیر این صورت بمنزله انصراف تلقی و از جدول مسابقات خارج می شوند. در صورتی که تیمی از گروه الف انصراف دهد طبق قرعه کشی بعمل آمده تیم آرسن میناسیان گیلان از گروه ب به گروه الف منتقل خواهد شد .
مسابقات به صورت مجتمع دو دوره ای برگزار و از هر گروه دو تیم به مرحله نهایی صعود می کند و مرحله پایانی در یک گروه 4 تیمی به صورت یک دوره ای برگزار می شود تا تکلیف تیم قهرمان این فصل مشخص شود . تیم سقوط کننده در این دوره از مسابقات بدلیل عدم برگزاری مسابقات دسته اول وجود ندارد .
تیم ها موظف هستند تا آخرین روز در مسابقات حاضر شوند در غیر این صورت مشمول جریمه انضباطی می شوند . اگر برای مرحله دوم میزبان برای هر دو گروه وجود نداشته باشد تمامی مسابقات در مرحله دوم به میزبانی شهرداری بندرعباس برگزار می شود و در گروهی که قبلا میزبانی آنان با شهرداری بندرعباس بوده تیم ها با هزینه این تیم حضور پیدا می کنند و گروه ب می بایست هزینه های خود را تقبل نماید ( منظور از هزینه ، تقبل هزینه اسکان می باشد ) .
در مرحله پایانی تیم ها می توانند در صورت  داشتن جای خالی در فهرست اسامی خود از بازیکنان تیم هایی که در مرحله اول حذف شدند طبق مقررات استفاده کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار