معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي خراسان شمالي، نقش عشاير در حفظ امنيت را اساسي ترين موضوع دانست و افزود:عشاير بخشي از سرمايه اجتماعي نيروي انتظامي در تأمين امنيت هستند.
کد خبر: ۸۹۴۷۸
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۹ 05 September 2015
به گزارش تابناک خراسان شمالی،سرهنگ حيدر اقبالي مطلق در ديدار با عشاير سخت کوش و زحمت کش مناطق کوهستاني شيروان،اظهارداشت:امروزه با اينکه دشمنان انقلاب اسلامي در تلاش هستند تا منطقه ما فاقد امنيت و آرامش باشد،حضور گسترده و سازمان يافته عشاير در عرصه امنيت مي تواند توطئه دشمنان را نقش بر آب کند.
وي ادامه:به فضل و مدد الهي امروز امنيت مناطق کوهستاني به دست خود عشاير،معتمدين و جوانان آنها سپرده شده و ما شاهد يک وضعيت بسيار مطلوب در سراسر نقاط کشور هستيم.
اين مقام انتظامي،توسعه فرهنگ عشاير در ساير عرصه هاي اجتماعي را يکي از ضروريات کشور خواند و افزود:امروز به موازات تهاجم فرهنگي موجود توسعه اين فرهنگ يکي از ضروريات است که بايد به آن توجه داشت.
معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي خراسان شمالي خاطرنشان کرد:نقش بي بديل عشاير در حفظ امنيت،اقتصاد و وفاق ملي انکار ناپذير است و ما بايد از اين يک رنگي و همدلي ملت ايران براي خدمرساني هرچه بهتر و بيشتر در عرصه هاي مختلف استفاده کنيم.
سرهنگ اقبالي مطلق،عشاير استان را مايه عزت و افتخار دانست و گفت:توجه و عنايت امام راحل (ره) و مقام معظم رهبري به اين قشر زحمت کش و ولايت مدار انقلاب،نشان از عمق علاقه رهبري به عشاير است و آنها نيز در صحنه هاي مختلف پايبندي خود را به آرمان ها و اهداف نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران نشان داده اند.
وي بيان داشت:انقلاب اسلامي ايران،انقلاب فرهنگي بود و اين انقلاب رجعتي به سنت هاي فراموش شده اسلامي و ايراني است تا بتوانيم سبک زندگي اسلامي ايراني را در بخش هاي مختلف معيشتي خودمان احياء کنيم و آموزه هاي ديني را در بخش هاي مختلف تقويت کنيم.
اين مقام انتظامي با اشاره به حضور پرشور عشاير استان در صحنه هاي دفاع از آرمانهاي مقدس انقلاب شكوهمند اسلامي،افزود:عشاير و مرزداران غيور خراسان شمالي در تمامي صحنه هاي دفاع از آرمان هاي مقدس انقلاب اسلامي در كنار ديگر اقشار مختلف استان حضوري آگاهانه و پرشور داشته و در دفاع از آرمانهاي مقدس انقلاب اسلامي استوار و پايدار ايستاده اند.
معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي خراسان شمالي يادآور شد:نيروي انتظامي مسئوليت ايجاد نظم و امنيت در جامعه را بر عهده دارد و جامعه عشاير نيز به عنوان سرمايه هاي اجتماعي اين نيرو محسوب مي شوند لذا ارتباط دو سويه اين دو نهاد باعث رشد،توسعه و ارتقاء امنيت خواهد شد. 
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
jislhdsn
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۴
20
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار