سرپرست سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان بوشهر خبر داد
سرپرست سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان بوشهر گفت: تا دو سال آینده پروژه‌های نیمه‌تمام استان بوشهر را تکمیل می‌کنیم.
کد خبر: ۸۶۸۹۹
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۸ 01 September 2015
رضا عوض‌پور صبح امروز در بازدید از طرح‌ها و پروژه‌های بردخون اظهار داشت: در بازدیدی از پروژه‌های بردخون وضعیت پیشرفت پروژه‌ها را بررسی کردیم که طرح‌ها و پروژه‌هایی در زمینهٔ بهداشت و درمان، فرهنگی و عمران روستایی با اعتباری حدود 20 میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید یا عملیات آن‌ها آغاز شد.

وی افزود: روند پروژه‌ها روند خوبی است و در دو سال گذشته تلاش شده پروژه‌های نیمه‌تمام را به اتمام برسانیم و سپس به سراغ پروژه‌های جدید برویم که حدود 10 درصد از اعتبارات شهرستان‌ها را به پروژه‌های جدید اختصاص خواهیم داد و همه همت خود را به کار می‌گیریم تا دو سال آینده همه پروژه‌های نیمه‌تمام را به پایان برسانیم.

عوض‌پور ادامه داد: پروژه‌های جدید را بر اساس اولویت و نیاز مردمی طبق نظر کمیته برنامه‌ریزی شهرستان‌ها و شورای برنامه‌ریزی استان پس از پرداخت مطالبات پیمانکاران آغاز می‌کنیم.

سرپرست سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان بوشهر با اشاره به اعتبارات امسال استان گفت: امسال مبلغی حدود 15 هزار میلیارد ریال در استان از محل پروژه‌های سفر، ارزش‌افزوده، آلایندگی، متمرکز ملی و نفت جذب می‌شود و از محل سفر ریاست جمهوری 2 هزار میلیارد ریال تا چند روز آینده در اختیار استان قرار می‌گیرد و سایر تعهدات نیز جذب خواهد شد.

وی به طرح‌های امید در استان اشاره کرد و افزود: امسال مجموعه طرح‌هایی را در استان شروع کرده‌ایم که در زمینه‌های عمران شهری و روستایی، ورزش، بهداشت و درمان است و باعث تحولات خوبی در استان می‌شود.

این مقام مسئول تصریح کرد: 186 زمین چمن در نقاط شهری و روستایی راه‌اندازی می‌شود که مشکلات را رفع می‌کند و در روستاها نیز پارک‌هایی احداث می‌شود و در سایر حوزه‌ها نیز اعتباراتی را اختصاص داده‌ایم که امیدواریم تا دهه فجر امسال به بهره‌برداری برسد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار