فرماندار دیلم:
فرماندار دیلم گفت: دو انتخابات مهم پیش رو داریم و همه مسئولان به‌عنوان متولیان باید بستر را برای حضور حداکثری مردم فراهم کنند.
کد خبر: ۸۶۱۸۶
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۳ 31 August 2015
حسن اسماعیلی صبح امروز در آئین گرامیداشت یاد و خاطره شهید رجایی و باهنر اظهار داشت: در طول هفته مبارک و پر خیر و برکت دولت، 20 پروژه با اعتباری بالغ‌بر 120 میلیارد ریال مورد بهره‌برداری قرار گرفت و عملیات اجرایی 6 پروژه نیز آغاز شد.

وی بیان کرد: در سال جاری با تخصیص اعتبارات لازم، نیازها و اولویت‌های شهرستان در همه زمینه‌های ورزشی، فرهنگی و حوزه‌های بانوان و جوانان مدنظر قرار گرفته است. پلاژ بانوان، خانه کشتی، نور چمن مصنوعی، خانه‌های عالم، منطقه ویژه اقتصادی، جاده دیلم و گناوه و خرید دستگاه رادیولوژی و سونوگرافی برای بیمارستان دیلم گوشه‌ای از خدمات دولت تدبیر و امید در شهرستان برای خدمت به مردم است.

وی خاطرنشان کرد: یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر با اخلاص در عمل و نیت پاک و خدمت بی‌منت به ملت تا امروز در بین مردم ماندگار است و ما مسئولان برای اینکه مردم یک روز به نیکی از ما یاد کنند، باید راه شهیدان رجایی و باهنر را ادامه دهیم.

اسماعیلی با تأکید بر حضور مدیران و مسئولان ادارات در بین مردم گفت: طی هفته دولت یکی از مهم‌ترین برنامه‌ها، حضور در بین مردم شهر و روستا بود که این برنامه را در طول ماه و به بهانه‌های مختلف، در مساجد و محافل برای رفع مشکلات انجام خواهیم داد.

فرماندار دیلم تصریح کرد: یکی از سیاست‌های دولت تدبیر و امید بعد از انتخابات و روی کار آمدن این دولت، آرامش به وجود آمده در حوزه سیاسی، اقتصادی و ثبات بازار بوده که باید از آن محافظت کنیم.

وی بیان کرد: در اسفندماه سال‌جاری دو انتخابات بزرگ داریم و همه مسئولان به‌عنوان متولیان باید بستر را برای حضور حداکثری مردم فراهم کنند.

در این آئین به‌ قید قرعه به 8 نفر از شرکت‌کنندگان در مسابقه دولت تدبیر و امید جوایزی اهدا شد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار