استاندار بوشهر گفت: برای تکمیل واحد‌های مسکونی ناتمام در استان، همه عوامل و مدیران مربوط به ساخت واحد‌های مسکونی باید با عزم جدی وارد عمل شوند تا شاهد تاخیر بیشتری در اجرای این پروژه‌ها نباشیم.
کد خبر: ۸۴۴۶۳۴
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۰ 02 May 2020

تکمیل طرح‌های مسکن استان بوشهر نیازمند عزم جدی مدیران است

به گزارش تابناک بوشهر، عبدالکریم گراوند استاندار بوشهر در نشست ستاد تامین مسکن استان بوشهر با دستور کار بررسی آخرین وضعیت اجرایی طرح‌های مسکن در استان بیان کرد: از بانک مسکن انتظار داریم نهایت همکاری و همراهی را با تعاونی‌های مسکن در استان برای تسریع در تکمیل واحد‌های مسکونی داشته باشند.

او افزود: بانک مسکن استان با نگاه تسهیل گری و حل مشکل با هدف تسریع درتکمیل واحد‌های مسکونی طرح مهر با تعاونی‌ها مسکن همکاری لازم را داشته باشد.

استاندار بوشهر عنوان کرد: برای تکمیل واحد‌های مسکونی ناتمام در استان، همه عوامل مربوط به ساخت واحد‌های مسکونی باید با عزم جدی وارد عمل شوند تا شاهد تاخیر بیشتری در اجرای این طرح ها نباشیم.

گراوند با تاکید بر پرداخت هزینه تامین زیرساخت‌های واحد‌های مسکونی از سوی تعاونی‌های مسکن گفت: فرمانداران فقط در صورت پرداخت هزینه تامین زیرساخت‌های آب، برق و گاز واحد‌های مسکونی از سوی تعاونی‌های مسکن، حمایت مالی لازم را از تعاونی‌ها انجام دهند.

او با تاکید بر تسریع در تکمیل پروژه مسکن تعاونی ولایت در بوشهر یادآور شد: تاخیر در تکمیل واحد‌های مسکونی جفا در حق مردم است و انتظار داریم همه عوامل درگیر، زمینه تکمیل واحد‌های مسکونی را فراهم کنند.

استاندار بوشهر بیان کرد: نخستین شرط برای ساخت واحد‌های مسکونی، ایمنی و تامین امنیت و آرامش ساکنان است که باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

در این نشست مدیران مربوطه گزارشی از آخرین وضعیت ساخت واحد‌های طرح مسکن مهر، اقدام ملی برای تامین مسکن و تعاونی‌های ولایت، عالی شهر و پرگان برازجان ارائه کردند.

منبع/ باشگاه خبرنگاران جوان 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار