رئیس سازمان صمت زنجان، گفت: قیمت کالا‌ها به خوبی رصد می‌شود و تنها قیمت حبوبات در استان زنجان افزایش یافته است که به زودی این هم رفع می‌شود.
کد خبر: ۸۴۲۸۸۶
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۴ 27 April 2020

ناصر فغفوری در جلسه ستاد کرونا در محل استانداری زنجان که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، با بیان اینکه واحد‌های صنفی در استان زنجان پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری هوشمند اجتماعی را رعایت می‌کنند، گفت: این استان نسبت به سایر استان‌ها در این زمینه خوب عمل کرده است.

او اظهار کرد: محدودیت‌های زمانی در استان توسط واحد‌های صنفی به خوبی عمل می‌شود، ولی باید بیشتر از این مورد توجه قرار گیرد و رعایت شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان زنجان، گفت: این استان در تامین اقلام مورد نیاز مردم موفق بوده و کمبودی در این زمینه در استان زنجان وجود ندارد.

فغفوری با بیان اینکه بازار زنجان خود را به قیمت تنظیم بازار رسانده است، ابراز داشت: قیمت کالا‌ها به خوبی رصد می‌شود و تنها قیمت حبوبات در استان زنجان افزایش یافته است که به زودی این هم رفع می‌شود.

او به اجرای طرح رزمایش همدلی و مهربانی اشاره کرد و افزود: شرکت ایران ترانسفو زنجان هزار و ۵۰۰ قلم کالا، هیئت رزمندگان استان هزار و قلم کالا بین نیازمندان توزیع شده است.

رئیس سازمان صنعتف معدن وتجارت استان زنجان، تصریح کرد: در استان شش واحد تولیدی در بحث تامین اقلام بهداشتی و درمانی فعالیت می‌کند.

فغفوری با بیان اینکه بیش از ۳۰ بازرس بازار را رصد می‌کنند، افزود: سازمان صنعت و معدن با افرادی که اقدام به گران فروشی بکنند رخورد جدی خواهد کرد.

منبع/ باشگاه خبرنگاران جوان

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار