مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز با بیان اینکه خوزستان می تواند میزبان شایسته ای برای مسابقات ورزشی باشد، گفت: ورزش توانمندی بانوان را افزایش می دهد و جامعه بدون زنان توانمند، توانایی و تحمل ایستادن در مقابل این میزان از مشکلات را ندارد.
کد خبر: ۸۰۷۲۶۳
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۲ 20 December 2019

به گزارش خبرنگار تابناک از اهواز، حسن کریمی شامگاه پنجشنبه (28 آذرماه) در آیین اختتامیه مسابقات ورزشی بانوان وزارت نیرو در اهواز, اظهارکرد: ورزش به عنوان یکی از پایه های اصلی تربیت، شوق و ذوق نیروی انسانی و افزایش بهره وری در مجموعه صنعت آب و برق است.

وی بر توجه به ورزش بانوان تاکید کرد و افزود: ورزش برای بانوان در مجموعه صنعت آب و برق عامل تعیین کننده ای برای بهره وری نیروی انسانی کارآمد در کشور است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز ادامه داد: این شرکت، ظرفیت و پتانسیل بالایی برای میزبانی سایر مسابقات ورزشی به ویژه در حوزه بانوان را دارد و از میزبانی این مسابقات استقبال می کند.

کریمی مظلومیت بانوان را با مظلومیت خوزستان تشبیه و بیان کرد: شباهت زیادی بین قدرت و تاثیر گذاری بانوان در جامعه ایران و نفوذ، قدرت و توانمندی خوزستان در ایران وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه جامعه بدون زنان توانمند، توانایی، تحمل و ایستادن در مقابل این میزان از مشکلات را ندارد، عنوان کرد: کشور بدون منابع سرشار، توانمندی، نیروی انسانی و پتانسیل خوزستان توانایی مقابله با بحران های پیاپی را نخواهد داشت.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز با تاکید بر اینکه جنبه های مثبت خوزستان بیشتر از معضلات آن است، گفت: خوزستان سرزمین زیبایی است و همیشه می تواند میزبان شایسته ای برای چنین برنامه های فرهنگی و ورزشی از سرتاسر کشور باشد.

کریمی با اشاره به اینکه خوزستان یاد آور شهدای ۸ سال دفاع ، ایثارگری و رشادت تمام مردم ایران است، تاکید کرد: خوزستان استوار ایستاده است و همه مردم ایران باید برای حفاظت از کشور همکاری کنند تا به سمت توسعه و پیشرفت حرکت کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار