مدیرعامل شرکت برق استان بوشهر:
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر گفت: در هفته دولت چندین پروژه برقرسانی که با سرمایه‌گذاری ۱۶۷ میلیارد ریال اجرا شده به بهره‌برداری می‌رسد.
کد خبر: ۷۹۶۹۵
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۵ 19 August 2015
 امرالله پاراد ظهر امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر با بیان اینکه هفته دولت فرصتی مهم برای ارائه خدمات انجام شده است اظهار داشت: در آستانه هفته دولت برنامه‌های مختلفی دراستان بوشهر اجرا می‌شود که افتتاح طرح‌های عمرانی از آن جمله است.

وی بهره‌مند شدن مشترکان برق استان بوشهر از برق پایدار را یکی از رسالت‌های مهم این شرکت دانست و گفت: در راستای استفاده از برق دائم و مطمئن و افزایش رضایتمندی مشترکان چندین پروژه مهم در هفته دولت افتتاح و یا عملیات اجرایی آنها آغاز می‌شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق دراستان بوشهرتوسعه، احداث، اصلاح و بهینه سازی شبکه‌های برق‌رسانی را مورد اشاره قرار داد و افزود: همزمان با هفته دولت دهها طرح برق‌رسانی در زمینه‌های مختلف در 10 شهرستان استان بوشهر افتتاح می‌شود.

پاراد با اشاره به اینکه برای اجرای این طرح‌ 167 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری شده است گفت: پروژه‌های که در هفته دولت در استان بوشهر افتتاح می‌شود شامل نصب 217 دستگاه پست هوایی، 115کیلومتر شبکه فشار متوسط، 125 کیلومتر شبکه فشار ضعیف است.

وی با بیان اینکه در هفته دولت عملیات اجرایی چند طرح عمرانی برقرسانی آغاز می‌شود بیان کرد: عملیات اجرایی نصب 61 دستگاه پست هوایی، 21 کیلومتر شبکه فشار متوسط و 16کیلومتر شبکه فشار ضعیف درهفته دولت آغاز می‌شود.
 
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر افزود: با افتتاح این پروژه‌ها بخش قابل توجهی از شبکه‌های فرسوده و رفع ضعیف ولتاژ در سطح استان اصلاح و بهینه سازی می‌شود.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار