لیگ برتر
هفته سوم لیگ برتر فوتبال ایران با انجام 8 مسابقه در مشهد، انزلی، اصفهان، قم، تبریز، تهران (2بازی) و اهواز باز هم میلیون ها هوادار فوتبال را گردهم خواهد آورد.
کد خبر: ۷۵۶۵۷
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۴ 12 August 2015
صبای قم ـ گسترش فولاد


علی دایی بعد از دومساوی مقابل گسترش یک امتیازی. هردو تیم باتجربه و باهوش اند و با توجه به وضعیت امتیازی به کسب نتیجه بهتر نیاز دارند. در تیم صبا بازیکنان باتجربه بالاخره باید خودی نشان بدهند و ثابت کنند ارزش حضور در جمع مردان دایی را داشته اند و این همان ماموریتی است که باتجربه های گسترش نیز داشته اند. مسابقه گسترش ـ صبا سومین مسابقه این هفته لیگ است.

تراکتورسازی ـ راه آهن



اولین مسابقه روزدوم هفته سوم لیگ برتر جمعه 23 مرداد در تبریز برگزار می شود. رقابتی بین پرمهره ترین تیم امسال لیگ و البته کم مهره ترین آنها. تراکتور سال گذشته راه آهن را با نتیجه پرگل شکست داد اما تیم امسال با فرهاد کاظمی کمی ناشناخته تر و دشوارتر به نظر می رسد. تراکتوری ها که در بازی قبلی بردی پرگل به دست آوردند. امیدوارند از سد دفاع نه چندان مستحکم حریف بگذرند. اگرچه راه آهن با حمله وران سرعتی اش برای هر تیمی خطرناک است. این را می توانید از بازیکنان فولاد سوال کنید. تراکتور در صورت پیروزی در این بازی شانس زیادی حتی برای صدرنشینی دارد.
ورزش 3
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار