امام جمعه شاهین‌دژ گفت: رونق تولید دارای مزیت‌های فرهنگی و اجتماعی نیز هست تا جایی که سبب تقویت باورهای فرهنگی و اجتماعی شده و از ورود کالاهای مخرب فرهنگی به داخل کشور جلوگیری می‌کند.
کد خبر: ۷۲۹۵۱۳
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۴ 29 March 2019

رونق تولید از ورود کالاهای مخرب فرهنگی به کشور جلوگیری می‌کند

به گزارش تابناک آذربایجان غربی حجت‌الاسلام حسین فصیح‌نیا امروز در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه شاهین‌دژ پس از دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، با تبریک روز مبعث حضرت محمد(ص) اظهار کرد: ایشان پس از مبعوث شدن به پیامبری، انقلابی در ارزش‌ها به وجود آورد.

وی تصریح کرد: نبی مکرم اسلام(ص) اصول ارزش‌های جاهلی را الهی کرد، روح مردم را پرورش داد و علاوه بر آن سبب تحکیم وحدت مسلمانان زیر پرچم توحید شده و به ترویج فضائل اخلاقی پرداخت.

امام جمعه شاهین‌دژ در ادامه با اشاره به شعار سال یعنی رونق تولید از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی بیان کرد: رونق تولید مزایای اقتصادی فراوانی دارد از جمله اینکه سبب افزایش توان مالی و اعتباری کشور، افزایش قدرت وام‌دهی و افزایش درآمد مردم و سرمایه‌گذاری می‌شود.

وی افزود: رونق تولید دارای مزیت‌های فرهنگی و اجتماعی نیز هست تا جایی که سبب تقویت باورهای فرهنگی و اجتماعی شده و از ورود کالاهای مخرب فرهنگی به داخل کشور جلوگیری می‌کند.

فصیح‌نیا به مزایای علمی رونق تولید اشاره کرد و گفت: مزیت علمی رونق تولید، پیشرفت فناوری و شکوفا کردن استعدادهای فردی بوده و علاوه بر آن رونق تولید دارای مزایای سیاسی همچون کمک به استقلال کشور در رهایی از وابستگی به بیگانگان است.




اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار