روز گذشته خبری منتشر شد مبنی بر اینکه حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب روز پنج‌شنبه ۱۲ مهر در جمع شرکت‌کنندگان در همایش ده‌ها هزار‌نفری بسیجیان استان تهران در ورزشگاه آزادی حضور خواهند یافت. انتشار این خبر با موجی از واکنش‌ها در فضای مجازی روبرو شد. کاربران فضای مجازی با هشتگ #اجتماع_دشمن_شکن به استقبال این خبر رفتند.

علی قلهکی نوشته است: عبور از شرایط فعلی، تنها با "تکرار یک حماسه" امکان‌پذیر است.

کاربری هم  که گویا نتوانسته خود را به این همایش برساند، نوشته است: تو را که دارم به کج رفتنم کمتر هراس دارم ، گوش به فرما تو می‌شوم تا جانم به شهادت ختم شود .. لبیک مرا از همین راه دور پذیرا باش آقا!

امیر حسن‌آبادی با اشاره به میزبانی ورزشگاه آزادی برای بازی‌های استقلال و پرسپولیس نوشته است: استادیوم آزادی، نه قرمزش قشنگه، نه آبیش؛ فقط پَلنگیش قشنگه...

اشاره حسن‌آبادی به لباس بسیجیان جهادی حاضر در این اجتماع است.

«دختر انشان» هم توییت کرده است: خوش بحال دل من مثل تو دارد آقا... همه در رکابت گوش به فرمانیم باعث اتحاد همه اقوام ....

«جواد صلوات» هم نوشته است: چشمان تاریخ باز هم مبهوت عظمت این اجتماع دشمن شکن ، خواهد شد.

کاربری هم نوشته است: بارها استادیوم آزادی شاهد غرور و سربلندی ملت ایران بوده و این پنج‌شنبه از اون روزهایی‌ست که همانند سپاه محمد ص سالها در اذهان باقی خواهد ماند .

خیلی از کاربران هم سخنان مقام معظم رهبری درباره بسیج و بسیجیان را منتشر کرده‌اند. مثلا یکی از کاربران نوشته است: بسیج جناحی نیست؛ یکی از دو جناح سیاسی، یا سه جناح سیاسی، یا چهار جناح سیاسیِ داخل کشور نیست. بسیج لشکر انقلاب است، بسیج مال انقلاب است. اگر دوگانگی‌ای وجود داشته باشد، دوگانگی انقلابی و ضدّ انقلابی است.

کاربر دیگری هم نوشته است: میگن قراره تو استادیوم آزادی از سلاح فوق هسته ای جمهوری اسلامی رونمایی بشه!

سیداحمد رضا موسوی هم گفته است: تاریخ تکرار خواهد شد و جهانیان خواهند دید که دیروز برای لبیک به ولی در جنگ سخت آماده به رزم جمع شدیم و امروز برای لبیک به ولی در جنگ اقتصادی جمع میشویم.... ما همانیم که بودیم.

محمود قائدی هم اشاره‌ای به نابودی اسرائیل داشته و نوشته است: انشالله اجتماع دشمن شکن بعدی رو مسجدالاقصی برگزار می‌کنیم.

محمدامین رضایی هم نوشته است: ما ایمان داریم این اجتماع دشمن شکن‌ها به یک چیز ختم خواهد شد: فتح اسرائیل.

کیوان ساعدی هم نوشته است: از صفات بارز رهبری، تکیه بر دانش کارشناسی در اعلام مواضع و ترسیم افق آینده است. این ویژگی سبب آرامش مردم و نگرانی دشمنان ایران است.

کاربر دیگری هم نوشته است: اجتماع بسیجیان همیشه اجتماع دشمن شکن بوده و هست و خواهد بود.