تاخیر6ساعته پروازاصفهان به بوشهروسردرگمی مسافران:
بوشهر:علیرغم کاهش مسافران بی توجهی شرکت ایران ایربه تاخیردرپروازهاادامه داردوظاهراتلاشی درجهت جبران این تاخیرهاوجودندارد
کد خبر: ۶۵۳۳۲۴
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۹ 09 September 2018

به گزارش «تابناک»؛ خبر می رسد پرواز صبح امروز اصفهان به بوشهر که باید ساعت 8:30 انجام می شده، پس از دو بار تغییر زمان انجام آن، نهایتا به 14:10 دقیقه موکول گردید.

یکی از مسافران این پرواز می گوید: به همراه چند نوجوان بوشهری برای شرکت در مسابقات بین المللی روباتیک به اصفهان آمدیم و پس از کسب مقام دوم،  اکنون برای بازگشت دچار سردرگمی هستیم.

وی ادامه داد: ساعت 5 صبح بچه ها را از هتل به فرودگاه آوردیم ولی ابتدا زمان پرواز از 8 به 9:30 جابجا کرده و سپس در تابلوی فرودگاه آن را به 14:30 تغییر داده تا شاهد تاخیر 6 ساعته باشیم.

وی با بیان اینکه با هتل تسویه نموده و با توجه به اتفاق پیش آمده دیگر نمی توان به آنجا برگشت، اظهار داشت: جانبازی که به منظور کار اداری می خواست امروز با این پرواز به گمرک بوشهر برود، با مشکلات زیاد خود را به فرودگاه رسانده بود، ولی وقتی ساعت پرواز به 14:10 منتقل و سفرش بی فایده شد، هرچه پیگیری کرد بدون نتیجه ماند.

وی از عدم پاسخگویی ایستگاه ایران ایر به مسافران این پرواز گلایه کرد و گفت: با وجود تاخیر 6 ساعته، خبری از تعهدات ایرلاین مربوطه حتی در حد پذیرایی ساده نیست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار