مدیرکل گمرکات استان فارس:محصولات لبنی، رب گوجه فرنگی، شیره و عصاره شیرین بیان، خرما، اوره، سیمان، کاشی و سرامیک، فرش و سایر کفپوش‌ها بیشترین حجم صادرات را به خود اختصاص داده است.
کد خبر: ۶۳۸۰۴۸
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۴ 01 August 2018


تابناک فارس به نقل از تسنیم:خداداد رحیمی اظهار داشت: در چهار ماهه نخست امسال 112 هزار و 699 تن کالا به ارزش 85 میلیون و 226 هزار و 320 دلار از طریق گمرکات استان فارس به خارج از کشور صادر شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته از لحاظ وزن 59 درصد و از لحاظ ارزش 27 درصد رشد داشته است.

مدیرکل گمرگات فارس بیان کرد: این کالاهای طی 2716 فقره اظهارنامه صادراتی به 51 کشور از جمله عراق، امارات متحده عربی، افغانستان، قطر، کویت، آلمان، هند، اندونزی، ترکیه و پاکستان صادر شده است.

وی عنوان کرد: محصولات لبنی، رب گوجه فرنگی، شیره و عصاره شیرین بیان، خرما، اوره، سیمان، کاشی و سرامیک، فرش و سایر کفپوش‌ها بیشترین حجم صادرات را به خود اختصاص داده است.

رحیمی با بیان اینکه در چهارماهه نخست امسال در بین کالاهای صادراتی استان فارس سیمان از لحاظ وزن 98 درصد و از لحاظ ارزش 78 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد داشته است، عنوان کرد: کیفیت محصول و بازاریابی مناسب صادرکنندگان استان به ویژه در کشورهای حوزه خلیج فارس سبب افزایش صادرات این محصول شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار