امام جمعه بندر گناوه گفت: صبر وایستادگی مردمی ، حمایت های مقام معظم رهبری ودرایت دولت تدبیر وامید پیروزی هسته ای را مقابل ابرقدرت های دنیا بوجود آورد.
کد خبر: ۶۳۲۰۷
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۷ 17 July 2015
تابناک بوشهر: حجت الاسلام سید عبدالهادی رکنی حسینی درخطبه های نماز جمعه این هفته افزود: یکی از مولفه های استراتژیک وتعیین کننده درانقلاب اسلامی که به اذعان داخل وخارج نقش اساسی وتعیین کننده درپیروزی های پی درپی تارسیدن به قله های افتخار این نظام داشته ،مردم نستوه وهمیشه درصحنه ایران اسلامی هستند.

وی افزود: تمام بحرانهای داخلی وخارجی از جمله هشت سال دفاع مقدس با دست همین مردم عزیز مدیریت شد که نهایتا با سربلندی از آن گذشتیم و درس بسیار خوبی به استکبار جهانی در جهت نحوه برخورد با ایران اسلامی دادیم که خود پشتوانه قوی برای نحوه تعامل دنیا با ماست.

حجت الاسلام رکنی حسینی افزود: داشتن انرژی هسته ای صلح آمیز به خواست عمومی و حق مسلم مردم تبدیل شد و مردم در بیش از 12 سال در دوران ها و دولت های مختلف از حلقه های انسانی گرفته تا راهپیمایی ها و ...، حمایت های معنوی و همه جانبه از حق طبیعی خود را به گوش مردم و دولتمردان جهان رساندند.

حجت الاسلام رکنی حسینی گفت: تدبیر و نقش محوری و اساسی رهبر معظم انقلاب در طول چندین سال گذشته و هم اکنون به صورت هنرمندانه و زیرکانه در حمایت های همیشگی از تیم مذاکره کننده و هدایت این مسیر بر همگان روشن است.

خطیب نماز جمعه گناوه اظهار کرد: نقش دانشمندان هسته ای به ویژه شهدای هسته ای روشن است و لازم است بدانیم اگر مذاکره ای صورت می گیرد و اگر چانه زنی در سطح بین المللی انجام می شود برمبنای همین داشته هایی است که توسط کار جهادی و تلاش خالصانه این عزیزان صورت گرفته است.

وی بیان کرد: تلاش و مجاهدت مذاکره کنندگان در دولت تدبیر وامید نیز در کنار عناصر یاد شده ستودنی است و پیروزی نهایی که همان پذیرفتن ایران هسته ای توسط استکبار جهانی است، به حول و قوه الهی، درایت رهبر معظم انقلاب و تلاش رئیس جمهور محترم از آن مردم و رهبری است.

حجت الاسلام رکنی حسینی افزود: اکنون که با صبر ودرایت مردم ومسوولان حلاوت پیروزی هسته ای به دست آمده وایران اسلامی با اعتراف ابرقدرتها به جمع باشگاه کشورهای هسته ای جهان پیوسته جادارد همه اقشارمردم ،گروهها واحزاب دست دردست هم دهند وبا حفظ وحدت وهمدلی از این دست آورد دفاع کنند تا در گامهای بعدی ،پیروزی نهایی هسته ای به دست آید.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار