رئیس سازمان آتشنشانی شیروان:
رئیس سازمان آتش نشانی شیروان گفت: اردیبشهت ماه امسال ۵۳ مورد حادثه در این شهرستان رخ داده است.
کد خبر: ۶۱۴۵۹۳
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۹ 02 June 2018

جعفر حیدری درباره حوادث رخ داده در شیروان، اظهار کرد: در این مدت ماموران آتش نشانی شیروان به ۱۳ مورد حادثه آتش سوزی اعزام شده اند که هشت مورد آتش سوزی منازل، اماکن تجاری، دامداری، ۶ مورد آتش سوزی وسایل نقلیه و پنج مورد آتش سوزی فضای سبز بوده است.

حیدری افزود: همچنین ماه گذشته براثر وقوع سیلاب ۱۳ مورد آبکشی منازل و معابر سطح شهر توسط ماموران آتش نشانی انجام شد.

وی ۱۸ مورد عملیات امداد و نجات همچون حبس شدگی، چاه افتادگی، گیرافتادگی انگشت و سه مورد رهاسازی حیوانات مزاحم و خطرناک را از دیگر خدمات سازمان آتش نشانی شیروان اعلام کرد.

رئیس سازمان آتشنشانی شیروان تصریح کرد: اردیبشهت ماه امسال ۱۸ نفر زن و مرد براثر حوادث دچار مصدومیت شدند.

حیدری گفت: ماهیانه به طور میانگین سه هزار نفر با مرکز آتش نشانی شیروان تماس می گیرند که از این میزان تماس برقرار شده ۷۰ درصد مزاحم هستند.

وی همچنین آموزش ایمنی و اطفا حریق در مدارس و ادارات شیروان به میزان چهار هزار و ۳۰۰ نفر ساعت روز را از دیگر فعالیت های این سازمان برشمرد.

رئیس سازمان آتش نشانی شیروان پیگیری خرید تجهیزات مورد نیاز آتش نشانی، صدور هفت گزارش آتش سوزی و پاسخ نامه های ادارات، ۹۲ مورد بازدید ایمنی از اماکن، آمادگی پرسنل جهت شرکت در مانورهای مختلف شهری، تمرینات روزانه پرسنل با تجهیزات امدادی و اطفایی و برگزاری جلسات هم اندیشی را از مهمترین فعالیت های این سازمان عنوان کرد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار