مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: عملیات اجرایی نخستین پارک و مجموعه ورزشهای آبی این استان با سرمایه گذاری 300 میلیارد ریالی بخش خصوصی آغاز شد.
کد خبر: ۵۸۳۵۶
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۳ 06 July 2015
تابناک بوشهر: به گزارش ایرنا روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر روز دوشنبه به نقل از احمد بهروزیان فرد افزود: این طرح ورزشی درزمینی به مساحت شش هزار متر مربع احداث و با 300 میلیارد ریال با مشارکت بخش خصوصی اجرا می شود.

وی اضافه کرد: 180 میلیارد ریال از اعتبارات این طرح توسط بخش خصوصی و 120 میلیارد ریال آن نیز از طریق تسهیلات بانکی از سوی اداره کل ورزش و جوانان تامین خواهد شد.

بهروزیان فرد ادامه داد: این طرح در مدت 36 ماه اجرا و بهره برداری و 12 رشته ورزشی از جمله ورزشهای آبی در این مجموعه طراحی شده است.

مدیر کل ورزش و جوانان استان بوشهر یادآورشد: هم اکنون 46 پروژه ورزشی نا تمام در این استان وجود دارد که اداره کل ورزش و جوانان از بخش خصوصی در اتمام این طرح ها دست یاری می طلبد.

شهردار بوشهر درآیین آغاز عملیات اجرایی این طرح گفت: برای تشویق بخش خصوصی وسرمایه گذاری آنها درطرح های ورزشی، شهرداری بوشهر تا پایان سال94 عوارض این طرح ها را با 50 درصد تخفیف محاسبه خواهد کرد.
منبع: ايرنا
برچسب ها: پارک آبی ، ورزش
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار