معاون اجرایی خدمات شهری شهردار بوشهر گفت: پلاژ بانوان شهر بوشهر تا پایان ماه مبارک رمضان بازگشایی می‌شود.
کد خبر: ۵۶۰۶۵
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۳ 01 July 2015
تابناک بوشهر: اکبر توسلی ظهر امروز در نشست با معاون سیاسی استاندار بوشهر اظهار کرد: بازسازی کامل پلاژ بانوان بوشهر هم‌اکنون در حال انجام است و بر اساس برنامه زمان‌بندی‌شده این مجتمع تفریحی و ورزشی تا پایان ماه مبارک رمضان بازگشایی می‎شود.

وی با اشاره به لزوم توسعه ورزش‎های همگانی اظهار کرد: تلاش ما این است با فراهم کردن فضاهای لازم زمینه حضور مردم را برای فعالیت‎های ورزشی در پارک‌ها فراهم کنیم.بسیاری از مردم زمان لازم برای حضور در باشگاه‎های ورزشی را ندارند به همین منظور در ایجاد پارک‎های محله‎ای وسایل ورزشی لازم نیز پیش‌بینی‌شده است.

وی با اشاره به وجود 50 پارک محله‎ای در شهر بوشهر یادآور شد: ست‎های ورزشی خوبی در این پارک‎ها مستقرشده است و این آمادگی را داریم که ایستگاه‎های محله‎ای در این 50 پارک ایجاد کنیم.

معاون اجرایی خدمات شهری شهردار بوشهر با اشاره به اقدامات انجام‌شده توسط شهرداری برای جمع‎آوری و ساماندهی متکدیان گفت: از اردیبهشت‌ماه تاکنون 60 متکدی در سطح شهر بوشهر شناسایی و جمع‌آوری‌ شده است و به اردوگاه‎هایی که برای همین منظور در نظر گرفته‌شده است، منتقل‌ شده‌اند.

وی تصریح کرد: به دلیل اینکه نگهداری متکدیان و اعمال قانون در رابطه با آن‌ها توسط دستگاه مربوطه به نحو احسن انجام نمی‎شود، متکدیانی که جمع‎آوری می‎شوند پس از مدت کوتاهی دوباره در سطح شهر رها می‎شوند.

توسلی بابیان اینکه اکثر متکدیان خارجی مبتلابه بیماری هستند، اضافه کرد: نیروی انتظامی، بهزیستی و به‌ویژه مرکز بهداشت شهرستان نقش مهمی در جمع‌آوری و ساماندهی متکدیان دارند.

معاون اجرایی خدمات شهری شهردار بوشهر خواستار تأمین اعتبار لازم برای نگهداری متکدیان در شهر بوشهر شد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار