رییس هیات فوتبال استان بوشهر گفت: درصورت تامین نشدن اعتبار مالی مناسب، فرایند واگذاری امتیاز تیم فوتبال ایرانجوان خورموج درلیگ دسته دو کشور 27 تیر جاری نهایی می شود.
کد خبر: ۵۵۳۶۶
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۷ 30 June 2015
تابناک بوشهر: محمد نجفی  رییس هیات فوتبال استان بوشهر  افزود: به منظور واگذاری امتیاز تیم فوتبال ایرانجوان خورموج تفاهم نامه اولیه بین خردیدار و مالک این تیم امضا شده است.
وی اضافه کرد: شرکت بادران گستران تهران متقاضی خرید امتیاز ایرانجوان خورموج است که قیمت حدود پنج میلیارد ریالی را پیشنهاد داده است.
رییس هیات فوتبال استان بوشهر گفت: به منظور پیدا شدن روزنه های امید برای ماندگاری تیم محبوب و مردمی ایرانجوان خورموج در این شهر، روز امضای تفاهم نامه خریدار امتیاز( هفتم تیر)، از خریدار 20 روز فرصت گرفته ایم.
نجفی افزود: شرکت خریدار امتیاز ایرانجوان 200 میلیون ریال حق معامله خود را پرداخت کرده است.
وی اضافه کرد: درکمیسیون ماده پنج اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر درمورد واگذاری این امتیاز تصمیم نهایی گرفته می شود.
نجفی افزود: براساس قرارداد منعقد شده پرداخت بدهی های حقوقی و حقیقی به عهده مسوولان تیم ایرانجوان خورموج خواهد بود.
وی بیان کرد: با وجود تجربه تلخ و فراموش نشدنی واگذاری امیتاز لیگ برتری دلیران دشتی برای ورزش استان بوشهر درسال گذشته هیچ تمایلی به فروش امتیاز ایرانجوان خورموج نداریم ولی با توجه به مشکلات مالی این تیم باز هم باید شاهد یک اتفاق تلخ در زمینه واگذاری امتیاز یک تیم ورزشی پرطرفدار در شهرستان دشتی باشیم.
نجفی اضافه کرد: تا 27 تیر چنانچه مسوولان استان بوشهر تدابیر لازم را پیش بینی نکنند امتیاز این تیم با توجه به تفاهم نامه ای که به امضا رسیده به طور قطع واگذار خواهد شد.
رییس هیات فوتبال استان بوشهر گفت: با پیگیری های مسوولان و تدابیر آنها تنها امید ماندن این تیم در استان بوشهر در دست آنهاست و امیدواریم با به نتیجه رسیدن تلاش ها امتیاز تیم یاد شده در استان ماندگار شود.
روز هفتم تیر جاری شرکت بادران گستران تهران خریدار امتیاز تیم فوتبال ایرانجوان خورموج با حضور درهیات فوتبال استان بوشهر تفاهم نامه ای را برای خرید امتیاز این تیم با مسوولان آن امضا کرد.
ایرانجوان خورموج درفصل گذشته درمسابقات لیگ دسته دو فوتبال کشور حضور داشت و به مرحله پایانی برای صعود به لیگ دست یک نیز راه یافت ولی در نهایت از صعود بازماند.
شهر خورموج با 40 هزار نفر جمعیت مرکز شهرستان دشتی در فاصله 80 کیلومتری جنوب بوشهر واقع است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار