رئیس استاندارد بندر گناوه از واردات 3 هزار و 249 قلم کالا از مرز آبی بندر گناوه به کشور در سه‌ماهه نخست امسال خبر داد و گفت: برای این تعداد کالا در سه‌ ماهه نخست امسال، یک‌هزار و 264 فقره گواهی انطباق صادر شده است.
کد خبر: ۵۴۲۰۷
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۱ 28 June 2015
تابناک بوشهر: قدرت الله شاهین زاده صبح امروز در جمع خبرنگاران  از واردات 3 هزار و 249 قلم کالا از مرز آبی بندر گناوه به کشور در سه‌ماهه نخست امسال خبر داد.

  رئیس استاندارد بندر گناوه با اشاره به اینکه تمام کالاهای وارد شده از گمرک بندر گناوه، با استانداردهای ملی مطابقت داشتند، اظهار داشت: برای این تعداد کالا در سه‌ ماهه نخست امسال، یک‌هزار و 264 فقره گواهی انطباق و 252 مجوز تعیین ماهیت برای تعیین مشخصات کالا صادر شد.

وی افزود: این کالاها از بیش از 20 کشور جهان وارد شده که مبدأ اکثر آن‌ها کشورهای چین، مالزی، تایوان، کره جنوبی، ایتالیا، ژاپن و آلمان بوده است.

شاهین زاده ارزش کالاهای وارد شده از گمرک بندر گناوه در این مدت را حدود 76 میلیون دلار عنوان کرد و گفت: این کالاها عمدتاً شامل لوازم‌ یدکی خودرو، کالاهای صنعتی، اسباب‌بازی و خودرو بوده است.

وی با ابراز رضایت از افزایش آگاهی واردکنندگان کالا نسبت به استانداردهای ملی، گفت: برای این تعداد کالا 492 آزمون انطباق با استانداردهای ملی انجام‌ شده است که خوشبختانه در این مدت هیچ‌گونه مورد عدم انطباق برای کالاهای وارداتی از طریق این گمرک، مشاهده نشد.
منبع: فارس
برچسب ها: گناوه ، واردات ، استاندارد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار