استاندار بوشهر گفت: در ارتباط با سوخت شناورهای دریایی تاکنون مکاتبه و پیگیری های متعددی با مسوولان کشوری انجام شده است.
کد خبر: ۵۳۷۶۱
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۷ 27 June 2015
تابناک بوشهر: مصطفی سالاری در دیدار با امام جمعه این بندر افزود: در سفر معاون اول رییس جمهوری، وزیر نفت و دیگر مقامات کشوری به استان بوشهر درخصوص این موضوع صحبت شده و در دولت نیز درخواست استان مطرح و قرار شد که راهکاری جهت حل این موضوع پیدا شود.


وی اظهارکرد: بدلیل اهمیت موضوع دوباره نیز استدال های کارشناسی برای رفع مشکل به مرکز ارسال خواهم کرد .

استاندار بوشهر گفت: پیشرفت و توسعه شهرستان گناوه به عنوان یک بندر گردشگر پذیر همواره برای ما مهم است.

وی افزود: سرعتی بخشی در اجرای راه ارتباطی گناوه به دیلم در اولویت برنامه راه وشهرسازی استان بوشهر است زیرا تعداد تلفات جاده ای در این محور برای ما قابل قبول نیست.

سالاری گفت: در زمینه فاضلاب گناوه نیز مسوولان شهرستان بطور مرتب گزارش پیشرفت کار را به ما ارایه می دهند اما باید صبر کرد و یکباره نمی توان آن را حل کرد.

استانداربوشهر افزود: البته این پروژه بصورت سالانه هدف گذاری شده و کارها بطور مستمر ادامه می یابد.

وی گفت: پتروشیمی شهرستان گناوه بر روی نقشه جانمایی شده و فقط منتظر سرمایه گذار هستیم.

سالاری بیان کرد: سرمایه گذار قبلی نمی توانست از عهده این پروژه بر آید برهمین اساس پروژه از وی گرفته شد ولی خوشبین هستیم تا چند ماه آینده گلنگ زنی شود.

امام جمعه گناوه هم گفت: قدوم استاندار بوشهر همواره در شهرستان گناوه موجب خیرات و برکات فراوانی بوده و توجه و پیگیری ها حضرتعالی در سطح استان و درایت و تدبیرتان در مسایل استانی به اطلاع مردم نیز خواهم رساند تا بدانند که مسوولانشان دلسوز و هدفشان خدمت به مردم است.

حجت الاسلام سیدعبدالهادی رکنی حسینی افزود:باتوجه به تراکم جمعیت در بندر گناوه نیاز به یک کلانتری جدید در شهر است و مسوولان مربوطه در این زمینه وعده هایی داده اند که امیدواریم عملی شود.

وی اضافه کرد: بحث سوخت شناورهای سفاری از دیگر موضوعاتی است که مشکلاتی را برای مردم شهرستان و استان بوجود آورده و البته ما شاهد پیگیری ها و تلاش شما در حل موضوع هستیم.

امام جمعه گناوه گفت: معتقدیم که باید با سودجویان برخورد شود اما در این بین نباید امرارمعاش جمع کثیری از مردم استان که وابسته به دریا است لطمه ببیند.

وی افزود: امید داریم درآینده شاهد خبرهای خوبی از دولت و از زبان شما برای مردم استان جهت برطرف شدن این مشکل باشیم.

رکنی حسینی در ارتباط با پروزه میدان امام علی (ع) گناوه نیز گفت : نفتی ها به قول خود در زمینه ساخت این میدان خوب عمل نکرده اند و ما بطور کامل از آنان مایوس شده ایم.
منبع: ايرنا
برچسب ها: سوخت ، لنج
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار