فرمانده سپاه ناحیه حضرت رسول(ص) کرمان گفت: اعزام دانش‌آموزی اردوهای راهیان نور از استان کرمان آغاز شده و تا پایان اردیبهشت سال ۹۷ حدود ۱۰ هزار نفر از دانش‌آموزان استان کرمان به اردوی راهیان نور اعزام می‌شوند.
کد خبر: ۵۰۸۲۰۱
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۷ 14 October 2017
سرهنگ پاسدار علی اسدی امروز صبح در آئین اعزام نخستین گروه از دانش‌آموزان اردوهای راهیان نور در دبیرستان پسرانه شاهد استان کرمان اظهار داشت: سفر راهیان نور یک سفر بسیار معنوی بوده و انسان را خود ساخته می‌کند.

وی با اشاره به اینکه اکثر شهدای دفاع مقدس کم سن و سال بوده و دوران دانش‌آموزی را می‌گذراندند، گفت: سفر راهیان نور ما را با گوشه‌ای از فداکاری، جانفشانی و ایثارگری‌های شهدا در دوران دفاع مقدس آشنا می‌کند.

فرمانده سپاه ناحیه حضرت رسول(ص) کرمان با بیان اینکه تمام تلاش ما این است که یک اردوی فرهنگی سالم و به دور از تهدید برای دانش‌آموزان استان برگزار کنیم افزود: اعزام کاروان‌های راهیان نور دانش‌آموزی از امروز صبح در استان کرمان آغاز می‌شود و تا اردیبهشت سال 97 ادامه دارد.

اسدی با بیان اینکه حد.د 10 هزار نفر در سال تحصیلی جدید تا اردیبهشت ماه سال 97 به این اردوها اعزام می‌شوند خاطرنشان کرد: امروز حدود 300 نفر از دانش‌آموزان در قالب هشت دستگاه اتوبوس  به اردوی راهیان نور اعزام می‌شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار