مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر گفت: پیک مصرف برق استان در سال جاری در مقایسه با سال گذشته 7 درصد رشد داشته که اصلاً وضعیت خوبی نیست.
کد خبر: ۴۸۶۳۵
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۷ 16 June 2015
تابناک بوشهر: امرالله پاراد صبح امروز در نشست با مدیران اجرایی بوشهر اظهار داشت: پیک‌بار استان بوشهر یک هزار و 580 مگاوات و رشد بار هم در سال گذشته در مقایسه با سال 92 حدود 5.5 درصد بوده که نزدیک به رشد بار مصرف کشور بود.

وی افزود: سال گذشته انرژی تحویلی به مشترکان برق در استان بوشهر 4 میلیارد و 650 میلیون کیلووات ساعت بوده که از این رقم 72 درصد خانگی، 14 درصد اداری، 3 درصد صنعت، 3 درصد کشاورزی و 8 درصد هم تجاری و سایر بوده است. سال گذشته 19 هزار اشتراک برق واگذار کردیم که 15 هزار اشتراک خانگی، 400 مشترک کشاورزی، 800 مشترک عمومی و 150 مشترک صنعتی بود.

پاراد بابیان اینکه ازنظر مصرف انرژی 14 درصد رشد داشتیم، گفت: در راستای برق‌رسانی به مناطق محروم استان بوشهر سال گذشته 5 روستای فاقد برق در استان بوشهر برق‌دار شدند. در استان بوشهر روستای بالای 10 خانوار فاقد برق نداریم و در تلاش هستیم تا روستاهای کمتر از 10 خانوار را هم برق‌دار کنیم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر خاطرنشان کرد: در راستای تقویت انتقال برق به استان بوشهر، ایستگاه 400 کیلوولت خورموج و 230 کیلوولت دیلم افتتاح شد و برای تقویت برق آبدان، ایستگاه توزیع در دست احداث است و تا 45 روز آینده تکمیل خواهد شد.

پاراد ادامه داد: همچنین احداث ایستگاه رود حله را در دستور کار داریم و امیدواریم تا پایان سال عملیاتی شود، پست شماره 3 گناوه نیز در دست احداث است، ضمن اینکه امیدواریم تا یک ماه آینده ایستگاه خلیج‌فارس در بهمن بوشهر وارد مدار شود.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار