استاندار بوشهر از کمک 51 میلیارد ریالی استانداری برای تکمیل ورزشگاه 15 هزار نفری بوشهر خبر داد.
کد خبر: ۴۸۰۴۷
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۷ 15 June 2015
تابناک بوشهر: مصطفی سالاری در نشست با مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی اظهار داشت: توسعه زیرساخت‌های ورزشی به ویژه زمین‌های چمن مینی‌فوتبال در شهرها و روستاهای مختلف استان با تلاش بسیار زیادی انجام شده و امسال این روند تداوم دارد.

وی افزود: سال گذشته در روستاهای بالای یک‌هزار نفر جمعیت چمن مصنوعی فوتبال احداث کردیم و امسال نیز در روستاهای بالای 500 نفر جمعیت و در محلات مختلف شهرها در شهرستان‌های 10 گانه مجموعا 170 زمین چمن مصنوعی مینی‌فوتبال با برج روشنایی و استاندارد اجرا می‌شود.

استاندار بوشهر با تاکید بر لزوم تکمیل ورزشگاه 15 هزار نفری بوشهر خاطر نشان کرد: وضعیت اجرای این پروژه به هیچ وجه مطلوب نیست و برنامه‌ریزی لازم برای تکمیل این پروژه را انجام داده‌ایم که امیدواریم با همکاری شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی شاهد انجام آن باشیم.

 سالاری از کمک 51 میلیارد ریالی استانداری برای تکمیل ورزشگاه 15 هزار نفری بوشهر خبر داد و تصریح کرد: این میزان اعتبار در سال جاری برای تکمیل این ورزشگاه هزینه می‌شود و انتظار داریم با انجام تعهدات شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی که باید حدود 120 میلیارد ریال برای تکمیل پروژه ظرف 2 سال هزینه کند، دهه فجر امسال شاهد افتتاح بخش اصلی ورزشگاه و بهره‌برداری جوانان از آن باشیم.

وی یادآور شد: شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی نمی‌تواند کل پروژه را به استان تفویض کند ولی در توافقات امروز مقرر شد استان بخشی از پروژه شامل کل محوطه‌سازی پیرامونی، تامین برق، سیستم تامین آب و شبکه تصفیه‌خانه مجموعه را با هزینه‌ای بالغ بر 51 میلیارد ریال طی امسال تکمیل کند.

استاندار بوشهر گفت: باید همه دست‌اندرکاران بر اساس برنامه زمان‌بندی جدید اقدام و حرکت کنند و هیچگونه کم‌کاری و اهمال در اجرای این پروژه پذیرفتنی نیست.

 اعتبار 400 میلیارد ریالی برای توسعه زیرساخت‌های ورزشی استان بوشهر

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر نیز بیان کرد: امسال بیش از 400 میلیارد ریال برای توسعه زیرساخت‌های ورزشی شهرها و روستاها از اعتبارات استان هزینه می‌شود و انتظار داریم وزارت ورزش نیز در این راستا اهتمام ورزد.

محمدحسن باستی افزود: با تدبیر استاندار بوشهر، گره کور ورزشگاه 15 هزار نفری باز شده و به فضل خدا بخش اصلی استادیوم در دهه فجر امسال افتتاح می‌شود.

وی اضافه کرد: در حال حاضر به هیچ وجه از شرایط اجرایی پروژه ورزشگاه 15 هزار نفری و پیمانکار آن رضایت نداریم و امیدواریم با تدابیر جدید اتخاذ شده، به اهداف مورد نظر برسیم.

باستی اظهار داشت: باید نظارت دقیق و صحیحی بر روند اجرای پروژه داشته باشیم تا در کمترین زمان و با بهترین کیفیت به نتیجه مطلوب برسیم.

ورزشگاه 15 هزار نفری بوشهر 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارد

مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی نیز با تقدیر از حمایت ویژه استاندار از پروژه ورزشگاه 15 هزار نفری بوشهر اظهار داشت: در حال حاضر استاديوم 15 هزار نفري بوشهر داراي 70 درصد پيشرفت فيزيكي بوده كه صندلي‌های آن نصب شده و چمن طبيعي نيز كاشته شده است.

مصطفی مدبر افزود: در حال حاضر احداث ساختمان VIP و رختکن‌ها باقی مانده که این بخش نیز در حال انجام است.

وی ادامه داد: با توجه به حمايت استاندار محترم، شرايط مالي و تزريق بودجه مناسب، امیدواریم بتوانیم با پرداخت‌هایی که به پیمانکار خواهیم داشت، این پروژه را امسال به مرحله آماده سازي برای افتتاح برسانيم.

مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی گفت: با حمایت‌های مدیران ارشد استان و با تلاش وزارت ورزش و جوانان از همه توانمندی و ظرفیت موجود برای تسریع در تکمیل این پروژه بهره می‌بریم و هیچ فرصتی را هدر نخواهیم داد.

 احداث 170 زمین چمن مصنوعی فوتبال در استان بوشهر

مدیر کل ورزش و جوانان استان بوشهر نیز اظهار داشت: حمایت استاندار و مدیریت ارشد استان از ورزش در سطح کشور بی‌نظیر بوده و سال گذشته و امسال در بیشتر روستاهای استان شاهد اجرای پروژه‌های ورزشی هستیم.

احمد بهروزیان‌فر افزود: سال گذشته 120 میلیارد ریال برای ایجاد زمین چمن در روستاهای استان هزینه شد و امسال نیز 170 زمین چمن مصنوعی با اعتبار بیش از 40 میلیارد تومان و تعدادی زمین فوتبال و سالن ورزشی در دست اجراست.

وی یادآور شد: وضعیت ورزشگاه جدید بوشهر رضایت‌بخش نیست و با توجه به حمایت استاندار از این پروژه انتظار می‌رود روند اجرای آن شتاب لازم را بگیرد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان همچنین از احداث 2 سالن ورزشی جدید در استان خبر داد و گفت: سالن ورزشی دو ومیدانی و سالن جانبازان و معلولان ردیف ملی دارند و امیدواریم با پیگیری و تخصیص اعتبار به مرحله اجرا برسند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار