رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با بیان این‌که سرمایه گذاری در زمینه اقامه نماز بازدهی بسیار مطلوبی به همراه دارد، گفت: در هنگام اقامه نماز دل‌ها آمادگی بیشتری برای پذیرش مسائل معنوی و فرهنگی دارد و از این فرصت باید استفاده بهینه کرد.
کد خبر: ۴۷۳۱۰
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۳ 14 June 2015
تابناک بوشهر: علیرضا رییسی، رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در جلسه تکریم و معارفه دبیر ستاد اقامه نماز این دانشگاه گفت: اقامه نماز به معنای عام کلمه نیازمند برنامه ریزی مناسب و اجرای برنامه‌های فرهنگی مرتبط با این موضوع است.


رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با اشاره به برپایی نمازهای جماعت در شبکه‌های بهداشت و درمان، بیمارستانها و خوابگاه‌های دانشجویی تأکید کرد: یکی از برنامه‌هایی که به صورت ویژه باید به آن بپردازیم، رونق بخشیدن به مساجد و نمازخانه‌های تحت پوشش دانشگاه با اجرای برنامه‌های جذاب و متنوع برای حضور حداکثری افراد به ویژه در بخش دانشجویی است.


وی بیان داشت: در هنگام اقامه نماز دل‌ها آمادگی بیشتری برای پذیرش مسائل معنوی و فرهنگی دارد و از این فرصت باید استفاده بهینه کرد.


رییسی با تأکید بر نظافت و بهداشت مساجد و نمازخانه‌ها افزود: رعایت موازین بهداشتی در محیط اقامه نماز ضروری است و استانداردهای لازم یک مسجد و نمازخانه باید به طور مداوم کنترل شود.


وی گفت: با برنامه ریزی مناسب باید بهانه برای عدم حضور در نمازهای جماعت از بین برود به گونه‌ای که علاوه بر اجرای برنامه‌های متنوع و پربار، از طولانی شدن برنامه‌ها نیز پرهیز شود.


رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با بیان این مطلب که سرمایه گذاری در زمینه اقامه نماز بازدهی بسیار مطلوبی به همراه دارد، افزود: گرچه در زمینه بودجه و اعتبارات در تنگنا هستیم، اما باید با بکارگیری همه ظرفیت‌های دانشگاه توجه ویژه‌ای به این امر داشته باشیم و از نیروهای فعال و علاقه‌مند به ویژه در بخش دانشجویی استفاده کنیم.


وی گفت: امیدواریم با همدلی و همکاری همه بخش‌های دانشگاه به ویژه نهاد مقام معظم رهبری و معاونت دانشجویی فرهنگی، شاهد اجرای برنامه‌های خوب و اثربخش در این زمینه باشیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار