آمادگی اتاق بازرگانی برای صادرات محصولات تولیدی بوشهر رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بوشهر از آمادگی اتاق بازرگانی بوشهر برای صادرات محصولات تولیدی استان خبر داد. خبرگزاری فارس: آمادگی اتاق بازرگانی برای صادرات محصولات تولیدی بوشهر
کد خبر: ۴۴۹۳۹
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۷ 08 June 2015
تابناک بوشهر: علی‌اکبر شریف‌پور بوشهری صبح امروز در حاشیه افتتاح نمایشگاه صنعت، معدن و تجارت در بوشهر اظهار داشت: استان بوشهر ظرفیت‌های بسیار خوبی در عرصه تولید محصولات مختلف صنعتی و کشاورزی دارد و نیاز است که این محصولات به سایر کشورها نیز صادر شود.

وی بیان کرد: در همین راستا اتاق بازرگانی و صنایع و معدن بوشهر آمادگی دارد زمینه معرفی محصولات تولیدی استان بوشهر را از طریق صادرات به کشورهای مختلف فراهم کند.

شریف‌پور بوشهری اضافه کرد: صاحبان صنایع و معادن استان بوشهر کشورهای هدف محصولات خود را مشخص کنند و اتاق بازرگانی نیز در قالب هیئت‌های تجاری با کشورهای مختلف برای صادرات محصولات و کالاهای استان مذاکره می‌کند و 40 تا 50 درصد هزینه‌ها را نیز تقبل می‌کنیم.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بوشهر در آئین افتتاح چهارمین نمایشگاه صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر اظهار داشت: برگزاری این نمایشگاه از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و در معرفی ظرفیت‌های استان نقشی مهم دارد.

علی‌اکبر شریف‌پور بوشهری به حضور اتاق بازرگانی استان بوشهر در این نمایشگاه اشاره کرد و افزود: برای حمایت از صنایع استان بوشهر آماده هستیم و از همه ظرفیت‌ها در این زمینه استفاده خواهیم کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار