فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: زحمات طلایه‌داران امربه‌معروف و نهی از منکر، واقعاً ستودنی است.
کد خبر: ۴۱۷۶۸۰
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۹ 03 May 2017
فتح‌الله جمیری در دیدار با اعضای ستاد احیای امربه‌معروف و نهی از منکر استان بوشهر گفت: خدمت در این ستاد، کار بسیار سختی است و اعضای آن در پاسداری از ارزش‌های انقلاب و اسلام عزیز، از جان خود مایه می‌گذارند.

وی افزود: این عزیزان در مقاطع مختلف، به‌خصوص در ایام عید نوروز که با توجه به مسافرت‌ها و حضور میهمانان نوروزی، شرایط سخت‌تری حاکم است، خیلی تلاش کردند و زحمت کشیدند و وقت خود را در این راه گذاشتند و حتی بعضی از آنان در این مدت به منزل هم نمی‌رفتند.

جمیری بابیان اینکه خواهران و برادران ما در ستاد احیاء امربه‌معروف و نهی از منکر در طول سال فعال هستند، اظهار کرد: ممکن است گاهی این سؤال برای بعضی خانواده‌ها پیش بیاید که نقش این ستاد در اصلاح مسائل ناهنجار و ضد ارزشی که در سطح شهر دیده یا شنیده می‌شود، چیست.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر ادامه داد: نقش ستاد احیاء امربه‌معروف و نهی از منکر، واقعاً نقش به سزایی است و باید این نکته را هم در نظر گرفت که اگر این ستاد نبود و در جلسات مختلف تذکرات لسانی داده نمی‌شد و مسائل مختلف مطرح نمی‌شد، آن‌وقت وضعیت چگونه بود.

وی زحمات طلایه‌داران امربه‌معروف و نهی از منکر را ستودنی خواند و عنوان کرد: البته ما کارهای بر زمین‌مانده زیادی هم داریم که مطمئناً با تعاملات، هماهنگی‌ها و توجهی که اعضای این ستاد دارند، امیدواریم که ان شاالله شرایط بهتر خواهد شد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار