دبیر حزب موتلفه اسلامی استان بوشهر گفت: مسئولان مشکلات معیشتی مردم، بیکاری و رکود را برطرف کنند.
کد خبر: ۴۱۲۲۸۲
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۱ 23 April 2017
عبدالله فاتحی با بیان اینکه شش تن از نامزدهای انتخابات رئیس جمهور معرفی شدند اظهار داشت:  شش نفر از شخصیت‌های سیاسی، مذهبی که سلایق مختلفی از مردم ایران را نمایندگی می‌کردند از سوی شورای نگهبان به عنوان نامزدهای ریاست جمهوری احراز صلاحیت شده و از طرف وزارت کشور به مردم حاضر در صحنه ایران اسلامی معرفی شدند.

وی با بیان اینکه شخصیت‌های معرفی شده از جریانات وجناح‌های اصلی کشور هستند خاطرنشان کرد: این شخصیت‌ها از شهرت کافی برخوردار هستند که در ایام تبلیغات بهتر و بیشتر  معرفی می‌شوند.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان بوشهر با تاکید بر مناظره‌های تلویزیونی کاندیداهای ریاست جمهوری افزود: مناظره‌های زنده و پرشور وارائه برنامه‌های مفید و کارآمد که بتواند مشکلات معیشتی مردم و بیکاری و رکود راحل کند دراین برهه بسیار ضروری است.

فاتحی با اشاره به فراهم شدن زمینه حضور حداکثری در انتخابات تاکید کرد: برای افزایش آگاهی و آماده  کردن مردم  برای  انتحاب گزینه شایسته و اصلح لازم است و انتظار می‌رود که ستاد انتخابات کشور از تنگ نظری و ایجاد محدودیت در این موارد خودداری کند تاشور و هیجان بیشتری در بین  مردم پیدا شود و زمینه‌های لازم برای حضورحداکثری شکل بگیرد.

وی با بیان اینکه  امروزه  چشم‌های همه آزادگان جهان و شیفتگان اسلام ناب محمدی(ص) به انتخابات 29 اردیبهشت دوخته شده افزود:  چشم‌های همه آزادگان جهان در کشورهای اسلامی و جبهه مقاومت ازیک سو  و استکبار و صهیونیسم جهانی و اذناب و وابستگان آنها از سوی دیگر به صحنه انتخابات ایران اسلامی دوخته شده است.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان بوشهر بیان کرد: کسانی که دل در گرو انقلاب اسلامی داشته وخواهان استقلال کشور و حل مشکلات اقتصادی،  تولید و اشتغال هستند باید با دقت و با چشم باز با نیروهای انقلابی و دلسوز و باسابقه همراهی کنند و رئیس جمهوری انتخاب کنند که روحیه مردمی وانقلابی داشته باشد.

فاتحی، متکی به نیروها و امکانات داخلی و چشم امید  نداشتن به بیگانگان را از ویژگی‌های رئیس جمهور انقلابی دانست و تاکید کرد: شعار به تنهایی کافی نیست بلکه باید به سوابق نامزدها و روحیه انقلابی و ساده زیستی و ولایت‌مداری آنها بیشتر توجه کنیم و ببینیم کدام یک از آنها مطالبات و منویات رهبر معظم انقلاب و مردم محروم و مستضعف را مد نظر دارد.

وی با بیان اینکه رئیس جمهور انقلابی باید برای تحقق تمدن نوین اسلامی برنامه‌های مدون و روشن و عملیاتی ارائه دهد گفت: انقلابی، مؤمن، دلسوز و ساده زیست از ویژگی‌های  رئیس جمهور اصلح است.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان بوشهر با تاکید بر نقش مهم انتخابات ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: انتخابات ریاست جمهوری از آن جهت مهم است که سرنوشت خود مان و کشورمان را برای چهارسال به این شخص می‌سپاریم واین امر کارکوچکی نیست که نسبت به آن توجه کافی نداشته باشیم.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار