مدیر عامل شرکت ملی پخش فراورده های نفتی کهگیلویه و بویراحمد
مسعودی در این نشست به ارائه ی آمار و ارقام مربوط به میزان توزیع و شبکه توزیع در استان پرداخت که مهمترین شاخص این آمار و ارقام افزایش در مصرف بیشتر فراورده های نفتی استان در سال 95 نسبت به سال 94 بود.
کد خبر: ۴۱۰۰۱۲
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۷ 19 April 2017
مدیر عامل شرکت ملی پخش فراورده های نفتی کهگیلویه و بویراحمد گفت: مخازن ذخیره ی نفت یاسوج از نظر ما در هیچگونه خطری متوجه اطراف خود نمی کنند و برنامه ای برای تغییر مکان این مخازن در دستور کار نیست.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، لطف الله مسعودی گفت : ۲۷ جایگاه در استان به توزیع سوخت سی ان جی مشغولند و جایگاه سی ان جی دشتروم نیز کمتر از دو ماه دیگر افتتاح می شود.

مسعودی در این نشست به ارائه ی آمار و ارقام مربوط به میزان توزیع و شبکه توزیع در استان پرداخت که مهمترین شاخص این آمار و ارقام افزایش در مصرف بیشتر فراورده های نفتی استان در سال 95 نسبت به سال 94 بود.
مدیر عامل شرکت ملی پخش فراورده های نفتی کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از سخنانش اجرای هدفمندی یارانه ها در مصرف فرآورده های نفتی خصوصا بنزین را بسیار موثر دانست.
وی در ادامه سخنانش ،  ظرفیت جایگاه های سی ان جی استان را ۲۸ هزارو ۸۳۰ متر مکعب بر ساعت دانست و تصریح کرد: با افتتاح سی ان جی دشتروم بویراحمد به ظرفیت جایگاه های سی ان جی استان افزوده می شود.

وی افزود: این جایگاه در پایان اردیبهشت و یا اوایل خرداد به بهره برداری می رسد.

مسعودی با اشاره به مصرف انواع فراورده های نفتی در تعطیلات نوروز گفت: در سال گذشته ۸ میلیون و ۹۹۹ هزارو ۸۰۰ لیتر بنزین در ایام نوروز توزیع شد.

مسعودی تاکید کرد: میزان توزیع بنزین در عید امسال ۹ میلیون و ۶۶۸ هزارو ۸۰۰ لیتر بود.

مدیر عامل شرکت پخش فراورده های نفتی کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: میزان توزیع بنزین سوپر در ایام نوروز سال جاری ۳۵۵ هزارو ۱۰۰ لیتر بود و این در حالی است که در ایام نوروز سال گذشته ۳۲۳ هزارو ۹۰۰ لیتر بنزین سوپر در استان توزیع شد.

مسعودی گفت: در تعطیلات نوروزی امسال در حوزه مصرف نفت سفید با افزایش بالایی در مصرف به نسبت سال قبل مواجه بودیم و ۳۹۲هزارو ۹۰۰ لیتر نفت سفید در این این ایام توزیع شد.

مسعودی افزود: میزان نفت سفید توزیع شده طی ایام نوروز سال گذشته ۱۰۹ هزار لیتر بود.

مسعودی به نفت گاز توزیع شده در ایام نوروز سال جاری و مقایسه این میزان با سال گذشته اشاره کرد و بیان داشت: طی عید سال جاری ۳ ملیون و ۸۵ هزارو ۴۰۰ لیتر نفت گاز در استان توزیع شد.

مسعودی تصریح کرد: میزان نفت گاز توزیع شده در استان طی سال گذشته ۲ میلیون و ۵۷۸ هزار لیتر بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار