در برخی محورها یا اثری از گشت های پلیس راه نبود و یا اگر بود در محدوده هایی متراکم و تقریبا بی اثر بود. در حالی که در محور چرام به باشت تقریبا اثری از ماشین های گشت پلیس راه نبود در محور بابامیدان به یاسوج تا منطقه ی سه راهی سپیدار هیچ اثری از پلیس راه نبود .
کد خبر: ۴۰۱۲۱۴
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۶ 02 April 2017
امروز بسیاری از مناطق استان خصوصا در مناطق گرمسیری از جمله شهرستان های چرام و گچساران با هجوم مردمی به دل طبیعت همراه بود.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، همزمان با روز طبیعت ، بسیاری از مناطق مختلف استان شاهد حضور مردمی بود که آخرین روز تعطیلات نوروزی خود را به دل طبیعت زدند.
در محورهای شهرستان های چرام،باشت و گچساران ، حضور گردشگران آنقدر زیاد بود که جاده ها مملو از ماشین هایی بود که در حال تردد و در پی انتخاب محلی برای نشستن بودند. 
تصادف زنجیره ای در محور بابامیدان به یاسوج
بعد از ظهر و در حالی که بازگشت مردم به سوی شهر ها کم کم آغاز می شد ، به ناگهان باران های رگباری در بخشی از محور بابامیدان به یاسوج آغاز شد.
در ورودی تونل "کوشک" از سمت یاسوج ، یک خودروی پراید با سرنشینان عرب زبان اهل اهواز به یک دستگاه پیکان ، با سرنشینان اهل سپیدار بویراحمد ، از پشت برخورد می کند و همزمان به پرایدی که گویا از روبرو در حال تردد بود ، برخورد می کنند . در این لحظه تعدادی از سرنشینان پیکان دچار مصدومیت می شوند که دیگر رانندگان با عجله آن ها را از خودرو پیاده می کنند .
 
در حالی که ترافیک و راهبندان بزرگی در ورودی تونل به وجود آمده بود ناگهان پژو 405 از پشت به پرایدی که تصادف کرده بود با سرعت برخورد کرد تا چهارمین خودرو هم وارد معرکه تصادف شود ! بالاخر با گذشت چند دقیقه ای نیروهای اورژانس جاده ای و امدادگران هلال احمر به محل می رسند و کار امدادرسانی را آغاز می کنند و مصدومین را پس از معاینه ی اولیه به مراکز درمانی منتقل می کنند. یکی از امدادگران هلال احمر  پس از حضور بر بالین یکی از مصدومان که احتمال جدی بودن صدمات وارده به وی وجود داشت به خبرنگار تابناک گفت : خوشبتانه علائم حیاتی همه ی مصدومان عادی بود اما یکی از مصدومان را به علت احتمال ضربات به سر و گردن برای انجام سی تی اسکن به مراکز درمانی اعزام می کنیم.
حضور کم اثر پلیس راه در برخی محورها
نکته تاسف بر انگیر این تصادف عدم حضور به موقع و موثر مامورین پلیس راه بود ! چرا که نبود مامورین و عدم کنترل وضعیت ترافیکی به وجود آمده باعث کندی تردد و ترافیک سنگینی در محل تونل " کوشک" شده بود. پس از گذشت مدت زیادی از حادثه ، یک گشت پلیس راه به محل رسید که در زمینه روان سازی ترافیک هیچ گونه اثری نداشته و فقط یکی از مامورین در حال یادداشت شماره هاو تعیین مسائل مربوط به خودروهای تصادفی بود در صورتی که در چنن مواقعی تنها کسانی که قدرت روانسازی ترافیک را دارند مامورین پلیس راه هستند هر چند برخی رانندگان حاضر در محل خود دست به کار شدند و تا حدودی گره ترافیکی را با هدایت خودرو ها باز کردند.
 

ضمن اینکه در برخی محورها یا اثری از گشت های پلیس راه نبود و یا اگر بود در محدوده هایی متراکم و تقریبا بی اثر بود. در حالی که در محور چرام به باشت تقریبا اثری از ماشین های گشت پلیس راه نبود در محور بابامیدان به یاسوج تا منطقه ی سه راهی سپیدار هیچ اثری از پلیس راه نبود ، از این محدوده تا خروجی منطقه ی دشت روم (محدوده ای به طول تقریبا 5 کیلومتر)حدود چهار اکیپ پلیس راه در ماشین های خود نشسته و تقریبا تاثیری در تردد جاده ای نداشتند و ترافیک سنگینی هم در پل ورودی منطقه ی تنگاری دشت روم در نزدیکی دو اکیپ از ماشین های گشت پلیس آن هم بر اثر سبقت های بی مورد برخی رانندگان و ایجاد رفتارهای پر خطر ، ایجاد شده بود.
 
سیزده به در و محور های شلوغ و حضور کم اثر پلیس راه /تصادف زنجیره ای در محور یاسوج به بابامیدان + تصاویر 
 
حال باید امیدوار بود در این لحظات پایانی روز و البته بارش های رگباری در بسیاری از محورها ، رانندگان جانب احتیاط را رعایت کنند و با حوصله رانندگی کنند تا به سلامت به مقصد برسند.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۶
واقعا بد رانندگی میکنن اون مسیر.بااینکه مردمان مهمان نوازی دارن ولی فرهنگ رانندگی بسیارپایین است
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار