مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان بوشهر گفت: سند برنامه‌های اجرایی و آموزشی سال آینده اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان بوشهر تدوین و بین مسئولان مراکز آموزشی این استان مبادله شد.
کد خبر: ۳۹۴۰۴۴
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۹ 13 March 2017
عبدالرسول کازرونی ظهر امروز در آیین  مبادله سند اجرایی آموزش مهارتی بین مدیران مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای نقاط مختلف  استان بوشهر با اشاره به تدوین این سند برای تحقق برنامه‌های سال 1396 اظهار داشت: سند تعهدات برنامه‌های اجرایی- آموزشی سال آینده  با هدف تحقق اهداف اسناد بالادستی به ویژه سند چشم اندازکشور در افق سال 1400 و سیاست‌های کلی اشتغال و اقتصاد مقاومتی تدوین و مبادله شد.

وی با بیان اینکه سند اجرایی آموزش مهارتی استان بوشهر با مشارکت همگانی تدوین شده افزود : سند مذکور برنامه‌ریزی برای توسعه اقتصادی – اجتماعی و فرهنگی و برنامه‌های وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی در استان بوشهر با استفاده از خرد جمعی و مشارکت مدیران وکارشناسان خبره آموزش فنی و حرفه‌ای در سطوح استانی و شهرستانی مبتنی بر راهبردهای مربوطه شامل شده است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان بوشهر با بیان اینکه بر اساس ظرفیت‌ها و نیازهای مناطق استان بوشهر سند راهبردی آموزش مهارتی استان بوشهر تدوین شده خاطر نشان کرد: تعهدات منتاظر با هریک از اداره داخلی از جمله حوزه‌های آموزش ، بهسازی و هدایت شغلی ، راهبردی اجرای آموزش ، آموزشگاه‌های آزاد ، سنجش مهارت ، پژوهش ، طرح و برنامه‌ریزی درسی ، مسابقات ملی مهارت،روابط عمومی و دیگر بخش‌ها در سند مذکور گنجانده شده است .

کازرونی بیان کرد: در راستای برنامه ریزی برای اجرایی کردن تعهدات مندرج در سند مذکور ،مسئولیت تمامی حوزه‌ها به تفکیک ظرفیت های هر شهرستان مشخص شده تا با برنامه ریزی منسجم این تعهدات محقق شود.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار