کد خبر: ۳۶۷۱۲۶
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۱ 25 January 2017
خورشید هفتمین روز واقعه پلاسکو در حالی غروب می‌کند که تاکنون پیکر 14 تن از جانباختگان پیدا شده است و جست‌وجوها همچنان ادامه دارد.

به گزارش ایسنا، علی‌رغم اینکه در روزهای گذشته جستجوهای نیروهای عملیاتی به دلیل حجم زیاد آوار در پلاسکو،‌ به کشف پیکر شهدا و جان‌باختگان این حاداثه منجر نمی‌شد، اما از صبح هفتمین روز واقعه شاهد کشف پیکرهای مردان آتش‌نشان بودیم. به طوری که امروز در ضلع شمال و شمال غربی پلاسکو پیکر هفت تن از شهدای آتش‌نشان از زیر آورا خارج و پیکر نفر هشتم نیز کشف شده است.

براین اساس می‌توان گفت که تاکنون پیکر 10 نفر از شهدای آتش‌نشان از میان آوارها خارج شده‌ است و و شمار شهدای آتش نشان با احتساب آتش‌نشان بهنام میرزاخانی که در روز نخست این حادثه به دلیل شدت سوختگی در بیمارستان شهید شد، به 11 تن می‌رسد.

درباره شمار جان‌باختگان غیرآتش‌نشان هم آنطور که سید جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی، گفته است:‌ از هموطنان نیز تاکنون پیکر چهار نفر شناسایی شده که پیکر سه نفر از آنها پیش از این از زیر آوار خارج شده‌ بود اما به دلیل وضعیت فنی آوارها، پیکر نفر چهارم هنوز زیر آوار است و نتوانستیم او را خارج کنیم؛ چرا که هر تغییری در آوار می‌تواند یک وضعیت بحرانی ایجاد کند. تشخیص کارشناسان این بود که فعلا این یک نفر زیر آوار بماند اما در ساعات آینده می‌توانیم به او دسترسی پیدا کنیم.

خورشید روی هفتم پلاسکو در حالی غروب کرد که جست‌وجوها برای یافتن پیکرهای دیگر شهدا و جانباختگان پلاسکو، همچنان ادامه دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار