امام جمعه بوشهر گفت: استان بوشهر در ابعاد گوناگون اقتصادی و فرهنگ دارای جایگاه ویژه‌ای است که باید براساس آن نقشه جامع فرهنگ عمومی شهرستان‌های استان بوشهر تدوین شود.
کد خبر: ۳۵۷۱۱
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۵ 17 May 2015
تابناک بوشهر: آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری در گردهمایی مشترک ائمه جمعه  با فرمانداران استان بوشهر با اشاره به اینکه امسال به نام دولت و ملت، همدلی و همزبانی نام‌گذاری شده اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی پس از بررسی‌های گوناگون بر اساس شرائط و موقعیت جامعه ملی و فراملی شعار سال را انتخاب می‌کنند.

وی با بیان اینکه امسال به سبب شرائط حساس و ویژه در فضای ملی و بین‌المللی شعار دولت و ملت، همدلی و همزبانی انتخاب کردند تصریح کرد: در فضای بین‌المللی مذاکرات هسته‌ای و در حوزه ملی شرائط خاصی در بخش‌های گوناگون قرار دارد که باید بر اساس شعار اعلام شده طرح‌ها با دقت و ظرافت برنامه ریزی و مدیریت شود.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر، وحدت و همدلی را حلال تمامی مشکلات در جامعه اسلامی دانست و گفت: دشمنان اسلامی با تشنج آفرینی، ایجاد اختلافات قومی، طرح‌های فرهنگی و سیاسی قصد دارد فضای کشور را ملتهب کنند که اگر فضای درونی دارای اتحاد و وحدت نباشد جامعه دچار چالش می‌شود.

صفایی بوشهری با تاکید بر توجه به منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی افزود: باید بر اساس منویات معظم‌له در هم‌گرایی، همدلی و هم‌افزایی در جامعه تلاش شود تا حرکت پیشرفت و توسعه بر اساس الگوی اسلامی ایرانی میسر شود.

وی، با بیان اینکه فضای جمهوری اسلامی ایران بر اساس نگاه رهبرمعظم انقلاب اسلامی است خاطرنشان کرد: استان بوشهر با داشتن ظرفیت‌های مهم توسعه و پیشرفت، از این استان، استانی ویژه‌ای ساخته که مورد توجه در فضای ملی و بین المللی است.

امام جمعه بوشهر، با تاکید بر توجه به پیوست فرهنگی در طرح‌ها  و برنامه‌ها افزود: اجرای طرح‌های در حوزه‌‌های گوناگون باید توام با پیوست فرهنگی باشد تا بالانس پیشرفت بهم نخورد.

صفایی بوشهری، تاکید کرد: امید است در یک فضای پر از همدلی، محبت، اخلاق، معنویت و فرهنگ بگونه‌ای برنامه ریزی شود تا زمینه پیشرفت و توسعه توام با برنامه‌های فرهنگی فراهم شود.

وی، با تاکید برتدوین نقشه جامع فرهنگ عمومی شهرستان‌های استان بوشهر تصریح کرد: باید براساس ظرفیت‌های استان بوشهر نقشه جامع فرهنگ عمومی شهرستان‌های استان بوشهر تدوین شود.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر، با اشاره به اینکه ائمه جمعه استان بوشهر در کشور درجایگاه ویژه همدلی و همزبانی با مسئولان و مردم قرار دارند گفت: فرمانداران و سایرمسئولان استان بوشهر نیزبا همدلی که در جامعه وجود دارد زمینه توسعه و پیشرفت استان را فراهم کرده‌اند که جای قدردانی دارد.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار