سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: در بازی‌های آینده با برنامه‌ریزی انجام شده شرایط تیم بهتر رقم می‌خورد به‌گونه‌ای که شرایط‌ ما از پایین جدول لیگ دسته اول بهتر می‌شود.
کد خبر: ۳۵۶۳۹۲
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۸ 07 January 2017
فرزاد حافظی عصر امروز پس از تساوی بدون گل  تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان با ایران‌جوان بوشهر درجمع خبرنگاران در بوشهر با بیان اینکه بازی خوبی امروز رقم خورد اظهار داشت: تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان بازی خوبی ارائه کرد به‌گونه‌ای که می‌توانست پیروز میدان شود.

وی با بیان اینکه بازیکنان این تیم در حال بدن‌سازی هستند تصریح کرد: با توجه به اینکه من از نیمه فصل دوم به تیم نفت مسجد سلیمان پیوسته‌ام هنور بازیکنان دوره بدن سازی تکمیل نکرده‌اند که این مهم در بازی امروز تاثیرگذار بود.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان با اشاره به اینکه روز به روز وضعیت تیم بهبود می‌یابد افزود: در بازی‌های آینده با برنامه‌ریزی انجام شده شرایط تیم بهتر رقم می‌خورد به‌گونه‌ای که شرایط‌مان از پایین جدول لیگ دسته اول بهتر می‌شود.

حافظی با بیان اینکه بازی آینده این تیم با نساجی مازندران است گفت: در پی کسب سه امتیاز این بازی خانگی هستیم تا شرایط تیم از پایین جدولی بهبود یابد.

وی با اشاره به شرائط داوری بازی امروز بیان کرد: شرایط داوری می‌توانست بهتر باشد به‌گونه‌ای که در یک صحنه که روی بازیکنان تیم نفت مسجد سلیمان خطای پنالتی شده بود داور بی توجهی کرد و این موقعیت از دست رفت.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان با اشاره به اینکه تیم ایران‌جوان بوشهر دارای شرایط مطلوبی است تصریح کرد: این تیم از تیم‌های خوب و با سابقه  کشور است که با جذب سرمربی جدید، شرایط صعود برای تیم ایران‌جوان بوشهر فراهم شده و امیدواریم  این تیم به جایگاه اصلی خود در لیگ دسته اول باز گردد.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار