‌فرماندار ساری با اشاره به عملیات اجرایی ساخت کارخانه زباله سوز در شهرستان در مسیر جاده خزر گفت: برای احیای کارخانه زباله سوز نیاز بودجه 700 میلیارد ریالی است.
کد خبر: ۳۵۰۹۰۵
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۷ 29 December 2016
 ایسنا، احمد حسین زادگان در جلسه شورای اداری شهرستان ساری که در شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران برگزار شد، با بیان اینکه تاکنون 500 میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید به واحدهای صنعتی، کشاورزی و معدنی این شهرستان پرداخت شده است، افزود: این میزان تسهیلات به 71 واحد تولیدی صنعتی، کشاورزی و معدنی ساری پرداخت شد.
 
فرماندار ساری خاطرنشان کرد: 255 واحد تولیدی در ساری برای دریافت این تسهیلات در سامانه صنعت، معدن و تجارت ثبت‌نام کردند.
 
این مسئول عنوان کرد: پرداخت این تسهیلات به جهت تهیه مواد اولیه به عنوان موتور حرکت واحدهای تولیدی و رفع موانع تولیدی شهرستان می تواند اثر بخش باشد.
 
وی یادآور شد: تشکیل ستاد تسهیل و رفع موانع تولید برای برطرف کردن مشکلات واحدهای تولیدی شهرستان برقرار شده است.
 
فرماندار ساری با اشاره به عملیات اجرایی ساخت کارخانه زباله سوز در شهرستان در مسیر جاده خزر با اشاره به اینکه برای احیای کارخانه زباله سوز نیاز  بودجه 700 میلیارد ریالی است، افزود: با بهره برداری از این طرح، بسترهای لازم برای دفن و امحای بهداشتی و اصولی زباله در شهرستان ساری فراهم می‌شود.
 
حسین زادگان یادآور شد: تاکنون 400 میلیارد ریال برای ساخت این کارخانه هزینه شده است و روند نزولی  عملیات اجرایی این طرح که از ‌یک دهه ‌پیش آغاز شده است، به دلیل کمبود اعتبارات بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار