جانشين فرمانده انتظامي استان گفت: عموي 18 ساله و برادرزاده 16 ساله که زنان و دختران تنها را در خيابان هاي خلوت شهر هدف کيف قاپي قرار مي دادند، توسط پليس آگاهي دستگير شدند.
کد خبر: ۳۳۶۲۸۶
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۱ 29 November 2016

به گزارش تابناک، سرهنگ "عليرضا مرزباني" گفت: در پي وقوع چند مورد کيف قاپي توسط سرنشينان يک دستگاه خودروي پرايد در سطح شهرستان کرمانشاه، که موجب رعب و وحشت در بين شهروندان شده بود، موضوع در دستور کار پليس آگاهي استان قرار گرفت.

وي افزود: تحقيقات اوليه و اظهارات قربانيان نشان مي داد اين افراد حرفه اي بوده و زنان و دختران تنها را در خيابان هاي خلوت شهر، هدف کيف قاپي قرار مي دادند، به طوري که اموال هفت خانم جوان در يک روز مورد سرقت قرار گرفت.

اين مقام انتظامي تصريح کرد: کارآگاهان اداره پليس آگاهي با استفاده از سامانه هاي اطلاعاتي موجود و تعقيب و مراقبت هاي شبانه روزي پس از شناسايي سارقان و اطمينان از اينکه اين افراد عاملان اصلي اين گونه سرقت ها هستند، جهت دستگيري متهمان وارد عمل شدند.

سرهنگ مرزباني ادامه داد: کارآگاهان در يک عمليات منسجم و ضربتي، سارقان را حين گشت زني براي يافتن طعمه کيف قاپي، دستگير کردند.

وي گفت: در بررسي هاي اوليه مشخص شد که متهمان به نام هاي "حسين" 18 ساله و "عبدالرضا" 16 ساله، عمو و برادر زاده هستند که در بازجويي هاي پليسي اعتراف کردند براي انجام کيف قاپي، دو دستگاه پرايد را سرقت و هر بار با يک دستگاه خودرو، در خيابان هاي خلوت شهر، زنان و دختران تنها را تحت تعقيب قرار داده و سپس در فرصت مناسب کيف، تلفن همراه و احياناً طلاجات قربانيان را به سرقت مي بردند.

جانشين فرمانده انتظامي استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: عبدالرضا پيش از دستگيري هيچ گونه سابقه کيفري نداشته اما "حسين" عموي وي، سال گذشته پس از 40 مورد کيف قاپي به مرکز کشور متواري شد و هفته گذشته به کرمانشاه بازگشت.

وي ادامه داد: اين متهم، پس از سرقت دو دستگاه خودرو و نيز بيش از ده مورد کيف قاپي که با همدستي برادرزاده اش مرتکب شدند ، با اطلاع رساني به موقع قربانيان و اقدامات اطلاعاتي پليس آگاهي دستگير شدند.

اين مقام انتظامي ادامه داد: در بازرسي از مخفيگاه متهمان، يک دستگاه خودروي پرايد سرقتي و تعدادي کيف زنانه و گوشي تلفن همراه مسروقه کشف شد.

سرهنگ مرزباني با بيان اينکه پرونده کماکان در دست بررسي است، به شهروندان توصيه کرد: اموال و اشياي قيمتي خود را در معرض ديد عموم قرار ندهند و از حمل وجه نقد و مدارک هويتي تا حد امکان پرهيز کنند.

جانشين فرمانده انتظامي استان کرمانشاه در خاتمه گفت: نيروي انتظامي به عنوان ضابط قضائي،با مجرمان و متخلفان برابر قانون برخورد خواهد کرد و با حضور مستمر و شبانه روزي در ميان مردم، فضاي جامعه را براي ارتکاب جرم ناامن مي سازد.

منبع:پايگاه خبري پليس 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار