فرمانده بسیج وزارت نیرو:
فرمانده بسیج وزارت نیرو گفت: استفاده از حوزه تخصصی بسیج در وزارت نیرو برای کارآمد شدن فعالیتها در دستور کار این نهاد مردمی قرار دارد.
کد خبر: ۳۳۴۹۳۲
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۲ 26 November 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرنگار مهر، داود طارمی در همایش بسیجیان و گرامیداشت یاد شهدای مدافع که روز شنبه با حضور کارمندان بسیجی استان در سالن اجتماعات شرکت توزیع نیروی برق قزوین برگزار شد اظهارداشت: بسیج یک مجموعه مردمی است و به یک گروه و محدوده جغرافیایی خاصی تعلق ندارد و از نگاه ما همه کارکنان صنعت آب و برق که صادقانه خدمت می کنند بسیجی هستند.

وی افزود: مشارکت در سازندگی و محرومیت ‌زدایی از ماموریت‌های ذاتی در بسیج است و در بخش تخصصی وظیفه بسیج کمک به کارآمدی دستگاه است وهر شخصی در هر شرکتی که مشغول به کار است وظیفه دارد فعالیت‌های مرتبط با کارآمدی آن دستگاه را دنبال کند.

طارمی یادآورشد: کارکنان بسیجی با همه توان در خدمت مردم هستند و با روحیه جهادی تلاش می کنند گره گشای مشکلات مردم باشند و با خدمت صادقانه در مسیر ارزشها گام بردارند.

نیازمند تقویت معنویت در بسیج هستیم

وی گفت: نیازمند توجه بیشتر به معنویت در سازمان بسیج وزارت نیروهستیم و برای رشد و تعالی باورهای دینی و بصیرت افزایی بسیجیان باید تلاش بیشتری کنیم تا نتایج بهتری کسب شود.

طارمی اظهارداشت: توجه به حجاب و عفاف و پروژه های اقتصاد مقاومتی از رویکردهای جدید در حوزه بسیج وزارت نیروست و امیدواریم با استفاده از توان بسیج بتوانیم در این طرح نیز موفق شویم.

طارمی بیان کرد: با امضاء تفاهم نامه با ۱۵ قشر مختلف در حوزه بسیج برای ترویج تفکر بسیجی اقدام کرده ایم و با بهره گیری از مراکز علمی، پژوهشی وتحقیقاتی نسبت به تقویت بنیه علمی بسیج همت کرده ایم.

وی گفت: در حوزه مدیریت بحران و پدافند غیرعامل بسیج می تواند نقش موثری ایفا کند و اگر این نقش پر رنگ دیده شود به نتایج خوبی خواهیم رسید.

فرمانده بسیج وزارت نیرو تصریح کرد:درسال ۹۰ ابلاغیه‌ای ازسازمان بسیج مستضعفین به ۵ وزارتخانه و دوسازمان ابلاغ شد که براساس آن رویکردجدیدی برای فعالیت‌ های وزارت نیرو داده شد.

وی خاطرنشان کرد: برای کارآمدتر شدن سازمان خودمان در مجموعه وزارت نیرو نیاز داریم که از همه اقشار نیروهای بسیجی استفاده کنیم، درنظر داریم که تفاهم‌ نامه‌ هایی را با اقشار مختلف بسیج تنظیم کنیم.

طارمی اظهارداشت: در حوزه تخصصی باید کارکرد بیشتری از بسیج انتظار داشته باشیم و از این ظرفیت استفاده مطلوب کنیم.

وی بیان کرد: کارکرد تخصصی به ماموریت های بسیج وزارت نیرو اضافه خواهد شد و بااستفاده ازتوان کارشناسی و مهندسین بسیج وآموزش تخصصی نیروها امیدواریم در این عرصه نیز موفق عمل کنیم.

طارمی گفت: در بسیج قصد هیچ کارموازی نداریم بلکه همه برنامه ها در راستای ماموریت های محوله است و با تکریم ارباب رجوع و صیانت از حقوق شهروندی تلاش می کنیم رضایت مردم جلب شود.

درادامه سعید بهادیوند چگینی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین گفت: بسیج تندیس پایداری و رمز جاوید مبارزه ومخاصمه با بیدادگران است و با حضور موثر خود در همه عرصه ها پشتوانه محکمی برای نظام است.

وی افزود: بسیج به عنوان یک نهاد مردمی و ارزشی می تواند در عرصه های عمرانی و خدمت رسانی هم نقش مهمی ایفا کند و در توسعه استان موثر باشد.

در این مراسم از پدر شهید مدافع حرم حمید سیاهکلی مرادی تجلیل شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار