همزمان با ایام تاسوعا و عاشورای حسینی درمانگاه صلواتی سید الشهداء در قم با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و آموزش و پرورش این استان برپا می شود.
کد خبر: ۳۰۸۹۵۲
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۵ - ۰۱:۳۴ 09 October 2016
به گزارش تابناک قم، سید محمد حسن طاهایی مدیر درمانگاه ایرانیان قم روز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران با اعلام این خبر اظهارداشت: این درمانگاه از ساعت 7:30 دقیقه روز تاسوعا تا شام غریبان عاشورا در محل دبیرستان دین و دانش واقع در ابتدای خیابان 19 دی دائر است.

وی با بیان اینکه راه اندازی درمانگاه مذکور در قم از یک سابقه 16ساله برخوردار است، افزود: در این درمانگاه کلیه خدمات درمانی و پزشکی در زمینه های مختلف زنان، اطفال، چشم پزشکی و خدمات جراحی به صورت رایگان به مجاوران و زائران حضرت معصومه ارائه می شود.

طاهایی با بیان اینکه اجرای این طرح نفش مهمی در جبران کمبود خدمات درمانی استان با توجه به تعطیلی درمانگاه های شهر در این 2 روز دارد، خاطر نشان کرد: سال گذشته بیش از 3 هزار تن از این درمانگاه استفاده کردند.

وی با بیان اینکه با کمک خیرین پیش بینی هایی برای تامین رایگان برخی از داروهای مورد نیاز بیماران شده است، افزود: با توجه به فراهم نبودن امکانات لازم برای ارائه برخی خدمات مانند چشم پزشکی کلیه تجهیزات بیمارستان کامکار که در نزدیکی این درمانگاه قرار دارد، به این امر اختصاص پیدا کرده است.

طاهایی با بیان اینکه بیمارانی که نیاز به ارائه مداوا و خدمات درمانی در ایامی غیر از تاسوعا و عاشورا دارند، برای تکمیل درمان خود می توانند با گرفتن وقت از پزشک مربوطه به مطب او مراجعه و به صورت رایگان درمان شوند، افزود: بیش از 80 نیروی پزشک و پرستار در این درمانگاه فعالیت می کنند، که برخی از پزشکان از تهران می آیند و دارای مسئولیت های کشوری هستند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار